دشمن شناسی ، آزادگی ، بصیرت ، پیروی از ولایت فقیه ، دفاع از آرمان های انقلاب ، اسلام خواهی و جهاد از مهمترین درس های نهم دی است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گيلان  ؛ نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در خطبه های نماز جمعه اين شهر گفت: استکبار جهانی در فتنه 88 به دنبال حذف اسلام و ولایت فقیه از حکومت حاکم بر ایران بود و شعار تقلب به عنوان تاکتیکی برای ایجاد فتنه واقعی و از بین بردن اسلام مطرح شد.

آیت الله قربانی ،شناخت حقیقت را نخستین گام برای برون رفت از فتنه دانست و افزود : صرف اینکه "زُبیر"، زمانی "سیف السلام" بوده نمی‌تواند ملاک بر حق بودن او در همه زمان‌ها حتی در زمان حضورش در جبهه اصحاب جمل باشد.

وی همچنین تصویب قانون اساسی مصر بر مبنای شریعت را گام بزرگی در تحقق اسلام در جهان اسلام اعلام كرد و ادامه داد : بیش از 70 درصد مردم مصر به قانون اساسی کشور خود رای مثبت دادند و این امر پاسخ محکمی برای افرادی است که گمان می‌کردند مردم مصر از اسلام فاصله گرفتند و سکولار شدند.

امام جمعه رشت گفت : برنامه ریزی ها در حوزه تولید محصولات کشاورزی باید به گونه ای باشد که ضمن تامین نیاز کشور ، تولیدات داخلی به خارج هم صادر شود/ س

برچسب ها: پیروی ، ولایت ، فقیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.