از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل 130 واحد مسکونی غیر مجاز در روستای "بنفشه درق" در پنج کیلومتری شهرستان اردبیل تخریب شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / مدیر اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در حاشیه عملیات تخریب این واحدهای مسکونی گفت: این تخریب به دلیل ساخت و ساز غیر مجاز و تغییر کاربری زمین زراعی به مسکونی انجام شده است.

روح الله نوروززاده افزود: با وجود اینکه ساکنان ادعا می کنند که بر اساس قول نامه یا سند مالکیت اقدام به این ساخت و ساز کرده اند تغییر کاربری زمین زراعی ممنوع بوده و برای انجام آن ضرورت داشت که از طریق کمیسیون قانونی اقدام به اخذ مجوز قانونی کنند.

وی در پاسخ به انتقاد ساکنان این روستا مبنی بر عدم اعلام جهاد کشاورزی و تخریب بی خبر این واحدهای مسکونی ادامه داد: اطلاع رسانی از یک ماه قبل از طریق شورای مسجد محله انجام شده بود.

به گفته مدیر اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان ادعای ساکنان مبنی بر نامرغوب بودن زمین برای زراعت ادعای قابل قبولی نیست و نمی تواند مبنای ساخت و ساز قرار بگیرد.

نوروززاده در پاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت سکونت این افراد در فصل زمستان افزود: افراد مرتکب جرم شده اند و ضروری است سکونت گاه دیگری برای خود فراهم کنند/س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۲۳:۵۵ ۲۷ فروردين ۱۳۹۴
حالا تکلیف اون زمینها و خونه ها که فروخته شده به مردم بی خبر از ماجرا چیه