کنگره تازه های بیماریهای پوستی امروز در سالن دکتر غرضی بیمارستان میلاد آغاز بکار کرد.

 به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ دکتر کامران فردوسی، دبیر اجرایی این کنگره با بیان اینکه کنگره امسال با محویت اصلی بیماریها و اختلالات رنگ پوست از امروز تا 8 دی به همت مرکز تحقیقات پوست و سلولهای بنیادی دانشگاه علوم پزشکی تهران و با همکاری مرکز پوست بیمارستان امام خمینی ارائه می شود گفت : به روز رسانی اطلاعات پزشکان حوزه پوست و نیز پزشکان عمومی در زمینه بیماریهای پوست از جمله اهداف این کنگره است.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر مشکلات پوستی که در پوست افراد تظاهرات دارند ، برخی از بیماریهای داخلی نیز در پوست بروز کرده و مشکل آفرین می شوند که در کنگره تازه های بیماریهای پوست مورد بررسی قرار میگیرند .

دبیر اجرایی این کنگره ادامه داد : تازه های ویتیلیگو ، ملاسما ، تغییرات رنگ پوست در بیماران سیستمیک ، شغل و رنگ پوست ، اختلالات روانی در مبتلایان به بیماریههای رنگ پوست، لیزر و رنگ پوست ، روشهای درمانی جراحی و غیرجراحی بیماریهای پوست ، مو و اختلالات رنگ پوست ، اختلالات پوستی و مشکلات روانی و ... از جمله محورهای کنگره امسال هستند که با حضور اساتیدبرجسته این حوزه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت .

وی با بیان اینکه این کنگره برای متخصصین دارای 12 امتیاز و برای پزشکان عمومی دارای 9 امتیاز بازآموزی است اظهار داشت : 50 سخنران مدعو و 20 مقاله به صورت سخنرانی ارائه می شوند که از تعداد مقالات 10 مقاله نیز برای ارائه به صورت پوست انتخاب شده است .

دکتر فردوسی در پایان با بیان اینکه استقبال از کنگره خوب بوده و پیش بینی می شود که حدود 500 نفر در کنگره حضور داشته باشند خاطرنشان کرد : علاوه بر مباحث علمی و سخنرانی ها نمایشگاه جامعی از محصولات و شرکتهای تجهیزات پزشکی ارائه می شود ./ ح
برچسب ها: کنگره ، پوست ، لیزر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار