یک کارشناس مسائل خاورميانه گفت: افکار عمومی جهان از خیانت کشورهای غربی نسبت به فعالین و انقلابیون بحرینی آگاه شده و دير يا زود عمر رژيم آل خليفه و هم‌پيمانان غربي آنها به پايان خواهد رسيد.

سلیم غفوری در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تحولات اخیر بحرین و کشتار بی‌رحمانه ملت مظلوم اين كشور به دست رژيم آل خلیفه، گفت: با وجود اینکه 2 سال از آغاز موج بيداري اسلامي در بحرین مي‌گذرد، اما كشورهاي غربي با دخالت در امور اين كشور، رژیم آل خليفه را تشويق به سركوب انقلابيون مي‌كنند.
 
وی افزود: در مقطع كوتاهي از تظاهرات ملت بحرين، شاهد حضور كمرنگ مردم بوديم در حالي كه طي چند ماه اخير موج بيداري اسلامي در اين كشور فراگير شده و ملت انقلابي بحرين شجاعانه به تظاهرات عليه رژيم آل خليفه مي‌پردازند.
 
غفوری با اشاره به حمایت‌هاي غرب از رژیم آل خلیفه تصریح کرد: کشورهای غربی امکانات و تجهیزات جاسوسی پیشرفته‌ای را برای آگاهی از فعالیت‌های انقلابیون بحرین و سرکوب آنها در اختیار رژیم آل خليفه قرار داده و همچنين کارشناسان خود را براي آموزش روش‌های جاسوسی در اختيار اين رژيم قرار مي‌دهند.
 
این کارشناس مسائل خاورمیانه درپایان یادآور شد: افکار عمومی جهان از خیانت کشورهای غربی نسبت به فعالین و انقلابیون بحرینی آگاه شده و دير يا زود عمر رژيم آل خليفه و هم‌پيمانان غربي آنها به پايان خواهد رسيد.
 
انتهاي پيام/

برچسب ها: بحرین ، آل خلیفه ، غرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار