مشاور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در امور بانوان گفت: رفاه اجتماعی و پوشش بیمه‌ای زنان کلیدی‌ترین مبحث در حوزه زنان است

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اراک، فاطمه عزیزآبادی در نشست تخصصی منطقه ای مشاورین امور بانوان استانهای قم،مرکزی وقم در اراک، مسائل مربوط به رفاه اجتماعی و پوشش بیمه‌ای زنان را از کلیدی‌ترین مباحث در حوزه زنان دانست و اجرای سند امور زنان و خانواده را ماموریت اصلی سازمان بانوان عنوان کرد.

وی گفت: با توجه به اهمیت و جایگاه زنان در جامعه توجه به مسائل رفاهی و بیمه‌ای زنان به صورت جدی در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد.

عزیزآبادی با اشاره به اینکه توانمندسازی نیروهای فعال بانوان در بخش فنی و حرفه‌ای و امور خدماتی، مشاوره‌ای و آموزشی از راهکارهای این وزارتخانه برای اشتغال پایدار بانوان است، تصریح کرد: به منظور رسیدگی به امور بانوان در حوزه‌های مختلف چندین سند ملی در حوزه زنان و خانواده تنظیم شده که سند جامع امور زنان و خانواده، سند جامع ملی تشکیل و تحکیم زنان خانواده و برنامه ملی افزایش نرخ باروری و افزایش جمعیت از جمله این سند هستند.

مشاور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در امور بانوان با اشاره به تشکیل‌ ستاد ملی زن و خانواده گفت: این ستاد از بهمن ماه سال گذشته تشکیل شد که رسیدگی تخصصی و خاص به مسائل مربوط به زنان را در دستور کار دارد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.