تاریخ و نحوه پرینت کارت شرکت در آزمون مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای دوره‌های پودمانی دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد.

به گزارش گروه علمي، پزشكي باشگاه خبرنگاران؛  براساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور ‌کارت‌ شرکت در آزمون مقاطع مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای دوره‌های پودمانی نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی از روز سه‌شنبه 5 دی ماه بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.

کلیه‌ داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ ‌در این آزمون برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده با وارد نمودن اطلاعات مندرج بر روی کارت اعتباری ثبت‌نام خود و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و کد رهگیری یک نسخه پرینت از کارت شرکت در آزمون تهیه نمایند و براساس زمان برگزاری، تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.

بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است. همچنین داوطلبان در صورت وجود نقص احتمالی باید در روزهای 6 و 7 دی ماه به باجه‌های رفع نقص اعلام شده در سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند.

 آزمون مقاطع مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای دوره‌های پودمانی نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی سال 1391 صبح روز جمعه 8 دی ماه توسط سازمان سنجش در 31 شهرستان کشور برگزار می‌شود. /ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار