هفت هزار زن شهیده در كشور وجود دارد كه تاكنون برنامه مشخص و جامعی در این حوزه لحاظ نشده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مرکز زنجان استاندارزنجان در جلسه كارگروه بانوان استان گفت: زنان شهیده سهم بسزایی در تحقق آرمان های مقدس انقلاب اسلامی داشته اند.

رئوفی نژاد با اشاره به اینكه 37 شهیده زن نیز در استان زنجان ثبت شده است افزود:ارائه برنامه ای مشخص و منسجم با هدف انتقال رشادت های زنان شهیده در عرصه های مختلف بسیار ضروری است.

وی با اشاره به اینکه ستاد ویژه ای برای برگزاری باشكوه یادواره شهدای ایثارگر در استان زنجان تشكیل می شود،ادامه داد: این ستاد در محورهای ملی و استانی برنامه های مشخصی را پایه ریزی می كند.

مدیركل امور بانوان استانداری زنجان نیز برگزاری همایش زنان ایثارگر استان در اسفند امسال را یادآورشد و گفت: این همایش با هدف معرفی و شناساندن فداكاری های زنان در شرایط گوناگون برگزار می شود.

آوازه افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده نماد ویژه ای از زنان شهیده در یكی از میدان های اصلی شهر زنجان نصب می شود.

مدیركل تبلیغات اسلامی استان زنجان نیز برنامه های این نهاد برای ترویج بیشتر فرهنگ عفاف و حجاب در استان را یادآورشد و گفت: هم اكنون 12 هزار عضو در شبكه تبلیغی سازمان دهی شده و فعالیت می كنند.

حجت الاسلام دشتكی خاطر نشان کرد: 450 زن عضو شبكه تبلیغی هستند و فعالیت های مختلفی را انجام می دهند./س

برچسب ها: هفت ، هزار ، زن ، شهیده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.