يکي از بزرگترين توليدکنندگان کنسانتره سرب و روي در خاورميانه روز دوشنبه هفته جاري سهام خود را در فرابورس عرضه مي کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، شهرام کدخدايي مديرعامل شرکت زرين معدن آسيا از عرضه 10 درصد از سهام اين شرکت که به ميزان 6 ميليون سهم از مجموع 60 ميليون سهم است به بازار دوم فرابورس خبر داد.

وي ادامه داد: اين سهام از روز دوشنبه در فرابورس عرضه مي شود که در صورت موفقيت دوباره به عرضه تعداد بيشتري از سهام اين شرکت مبادرت مي ورزيم.

کدخدايي با اشاره به اينکه اين شرکت آمادگي دارد که از تمام ظرفيت معدن انگوران بهره برداري کند تصريح کرد: اين معدن داراي 4 نوع ماده معدني که شرکت زرين آسيا قابليت بهره برداري از تمام ظرفيت آن را دارد.

مديرعامل شرکت زرين آسيا افزود: سود خالص 60 ميليون سهم پس از کسر ماليات در سالجاري بالغ بر 1480 ريال است که اين ميزان در سال گذشته با تعداد 40 ميليون سهم برابر با 1363 ريال بوده است.

وي با بيان اينکه 70 درصد پيش بيني سود اين شرکت محقق شده است اظهار داشت: با اتمام طرح هاي توسعه اين شرکت که در حوزه اختصاص معادن جديد، خريد و مشارکت در معادن است برنامه اي بلندمدت براي حضور در بازار سرمايه طراحي کرده ايم.

کدخدايي خاطرنشان کرد: افزايش سرمايه اين شرکت در مرحله اول صددرصد است و هيچ نهاد دولتي يا شبه دولتي سهامدار اين شرکت نيستند و اين شرکت با توجه به حفظ سهام مديريتي، قصد دارد تا به يکي از شرکت هاي برتر فرابورس تبديل شود./عب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار