عضو شوراي مرکزي فراکسيون رهروان ولايت با اشاره به ائتلاف حداد عادل، ولايتي و قاليباف گفت: اين ائتلاف به نفع قاليباف نيست اما اين در حالي است که وي ستادهاي استاني خود را فعال کرده است.

مهرداد بائوج لاهوتی نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگارپارلمانی باشگاه خبرنگاران  با اشاره به اخبار منتشر شده مبني بر ائتلاف 1+2 (حداد عادل، ولایتی و قالیباف) براي انتخابات آتي اظهار داشت: اين ائتلاف درست نبوده و باید کاري کرد تا مشارکت مردم نیز بالاتر رود.
 
این عضو شورای مرکزی رهروان ولایت با تاکيد بر اينکه ائتلاف 2+1 به نفع قاليباف نيست، تریح کرد: قالیباف ستادهای استانی و شهرستانی خود را بسته است.
 
لاهوتی همچنین درباره کاندیدای مورد حمایت فراکسیون رهروان ولایت گفت:‌ فراکسیون رهروان ولايت وارد مصادیق نشده و برای اظهار نظر فعلا زود است اما قالیباف بیشتر از دیگران تلاش می‌کند.

گفتني است در ادامه تحولات سیاسی و قطب بندی های انتخابات یازدهم ریاست جمهوری کمیته سه نفره ای با عنوان " ائتلاف ۲+۱" متشکل از "غلامعلی حدادعادل، علی اکبر ولایتی و محمد باقر قالیباف" تشکیل شده است.
 
این سه نامزد بالقوه انتخابات ریاست جمهوری تعهد کرده اند با هم در عرصه انتخابات متحد باشند براساس ساز و کار "نظرسنجی" یکی از این سه نفر به عنوان نامزد نهایی برگزیده شود و دو نفر دیگر به عنوان حامی و تشکیل دهنده هسته اولیه دولت احتمالی عمل کنند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار