نماينده مردم لاهيجان و سياهکل در مجلس شوراي اسلامي در موافقت با طرح سرباز قهرمان گفت: اين پيامي مثبت براي قهرمانان کشورمان خواهد داشت چرا که هرگاه در مسابقات بين المللي پرچم ايران در کشورهاي جهان برافراشته مي‌شود، نشانه سرافرازي کل ملت است.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، مهرداد بائوج لاهوتي نماينده مردم لاهيجان و سياهکل در مجلس شوراي اسلامي در جلسه علني امروز (يکشنبه سوم ديماه) در موافقت با طرح سرباز قهرمان گفت: اين پيامي مثبت براي قهرمانان کشورمان خواهد داشت چرا که هرگاه در مسابقات بين المللي پرچم ايران در کشورهاي جهان برافراشته مي‌شود و قهرماني صاحب مدال مي‌شود و رهبر انقلاب پيام تبريک به قهرمان مدال‌آور مي‌گويد نشانه سرافرازي کل ملت است.

وي در ادامه تصريح کرد: قهرماني که مدال مي‌آورد باعث خوشحالي کل جامعه مي‌شود و امروز بايد توجه داشت که تمامي ورزشکاران تحصيل کرده هستند، خصوصا در امر تربيت بدني و اگر در المپيک امسال مدال‌هاي بيشتري کسب کرديم به خاطر کار و تحصيلات فرزندان ايراني بوده است.

سخنگوي کميسيون عمران مجلس با موافقت طرح سرباز قهرمان اظهار داشت: معافيت کامل براي افتخار آفرينان کشورمان و اجازه استخدام دائم اين جوانان آنها را به راه خود اميدوارتر و باعث مي‌شود از مدالي که دارد به مدال بالاتر و از هدفي که دارند به هدف بالاتري بيانديشند.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: قانون ، سرباز ، قهرمان ، مجلس ، صحن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار