80 هزار واحد مسکن مهر در شهر پردیس از شهریور ماه سال 92 با تمامی امکانات زیرساختی و روساختی به متقاضیان تحویل داده می‌شود.


مجید هدایت در گفتگو با خبرنگار  اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه ساخت 13 هزار واحد مسکن مهر در سال 89 و 90 آغاز شده است افزود: 40 هزار واحد از این تعداد در اسفندماه سال 90 متقاضیان واگذار شد.

وی با اشاره به اینکه 2هزار و 600 واحد مسکن مهر در آستانه تحویل قرار دارد، افزود: به طور کلی 6 هزار و 600 واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس تا پایان سال به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

هدایت در ادامه تصریح کرد: 6هزار و 400واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس باقی مانده که در صورت تامین آب، برق، گاز و تمامی امکانات زیرساختی به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

مدیرعامل شهر جدیدی پردیس در ادامه توضیح داد: 80 هزار واحد مسکن مهر نیز در اردیبهشت‌ و خرداد امسال از سوی متقاضیان ثبت نام شده است گفت:‌تحویل این واحدها از شهریورماه سال 92 آغاز خواهد شد.

هدایت در ادامه اظهار داشت:‌80 هزار واحد مسکن مهر با تکمیل تمامی امکانات زیرساختی، روساختی، کلانتری، مساجد و مدارس همراه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه شبکه آب، برق و گاز واحدهای مسکن مهر با مدیریت وزارت راه و شهرسازی و وزارت نیرو راه‌اندازی می‌شود،‌افزود: همکاری این دو وزارتخانه تاثیر بسیار خوبی در تسریع واحدهای مسکن مهر دارد.

هدایت در ادامه تصریح کرد: از پروژه‌های مسکن مهر پردیس سایر شهرها برای ساخت واحدهای مسکن خود الگوبرداری می‌کنند.
برچسب ها: مسکن ، پردیس ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار