رئيس اتحاديه زنبورداران گفت: در صورت موافقت فروشگاه هاي زنجيره اي، اتحاديه آمادگي آن را دارد تا توليدات خود را با تخفيف در سبد مصرف خانوار قرار دهد.

عفت رئيسي سرحدي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: مصرف عسل به عنوان غذاي کامل و دارويي شفابخش، در کشور ما از استقبال گسترده اي برخوردار است.
وي با بيان اينکه ميانگين مصرف عسل در کشور بسيار زياد است، افزود: اتحاديه زنبورداران آمادگي کامل دارد تا با توافق فروشگاه هاي زنجيره اي، عسل را جايگزين قند و شکر در سبد مصرف خانوار کند.
رئيسي اضافه کرد: در اين زمينه تخفيف هاي ويژه اي نيز در نظر گرفته شده است.
رئيس اتحاديه زنبورداران اظهار داشت: طعم عسل ايراني گذشته از بازار مصرف داخلي، در خارج از کشور نيز از جايگاه ويژه و استقبال گسترده اي برخوردار است.
رئيسي تاکيد کرد: نوسازي صنايع بسته بندي براي حفظ و افزايش بازارهاي صادراتي يک ضرورت اجتناب ناپذير است.
وي اضافه کرد: جايگاه صادراتي عسل ايراني با طعم و مزه فوق العاده برندسازي در اين صنعت است که گذشته از بدست آوري بازارهاي صادراتي، منافع حاصل را نيز نصيب توليدکنندگان خواهد کرد.
رئيسي خاطرنشان کرد: تشکيل صندوق حمايت از صنعت زنبورداري، اقدامي بهينه براي حمايت از اين صنعت است، اما مي بايست توسط مسئولين و وزارت جهاد کشاورزي حمايت و تقويت شود تا در عملکرد و تامين نهاده ها موفق عمل کند./ک
برچسب ها: عسل ، تولید ، زنبور داران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار