11 نفر از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران، معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی در این مراسم گفت: این دانشگاه دارای150آزمایشگاه و کارگاه آموزشی است که برای استفاده دانشجویان و اساتید، با عقد قرارداد با دانشگاه‌ها و موسسات مختلف از این امکانات استفاده می‌شود.

وحدت با بیان اینکه بیش از 3 هزار جلد کتاب فارسی و لاتین درکتابخانه‌های این واحد دانشگاهی موجود است،افزود: 4 هراز کتاب مرجع نیز برای استفاده دانشجویان و اساتید در این دانشگاه گردآوری شده است.

وی با تاکید براینکه با راه‌اندازی دفتر ارتباط با صنعت دراین واحد دانشگاهی مجوز فعالیت‌های پژوهشی از قائم مقام وزارت علوم اخذ شده است، تصریح کرد: با این مجوز می‌توان تا سقف400 میلیون ریال عقد قرارداد داشت .

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی با اعلام اینکه با این مجوز نخستین طرح برون دانشگاهی این واحد دانشگاهی منعقد شده است، گفت: این طرح با همکاری آب منطقه‌ای استان صورت گرفته است.

وحدت با اشاره به اینکه متنوع کردن منابع درآمدی دانشگاه و برگزاری دوره‌های کوتاه مدت آموزشی از فعالیت‌های این واحد بوده است ،افزود: این دانشگاه همکاری‌هایی را در قالب تفاهم‌نامه با دانشگاه‌های دیگر انجام داده است که با این تفاهم‌نامه می‌توان طرح‌ها رابه صورت صنعتی و نیمه صنعتی، کاربردی کنیم./س

برچسب ها: تجلیل ، برتر ، پژوهشگر ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.