آیت الله نوری همدانی شناساندن حقیقت و منطق اسلام به جهانیان را، راه رهایی غرب از بحرانها بویژه خرافه هایی چون پایان جهان دانست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، وی در دیدار کارکنان و پژوهشگران اداره کل آموزش و پژوهش معاونت سیاسی سازمان صدا و سیما با اشاره به شیوع خرافه پایان یافتن جهان در روزهای آینده و باور برخی از مردم کشورهای غربی به آن تصریح کرد: جای تعجب بسیار است که اینها با وجود اینکه با حقایق و منطق اسلام مواجه هستند ایمان نمی آورند اما این خرافات را می پذیرند.

آیت الله نوری همدانی شناساندن حقیقت ، عظمت و منطق فرهنگ و تمدن اسلام و پاسخگو بودن آن به همه نیازهای بشری را وظیفه مهم امروز بیان کردو افزود : باید اسلام و مسلمانان را به اوج عظمت و قدرت سابق برسانیم.

وی کار کارشناسان و پژوهشگران حوزه سیاسی سازمان صدا و سیما را بخاطر ارتباط با فکر و فرهنگ مردم بسیار مهم دانست و شناخت کامل از زمان و ارزیابی حوادث آن / تلاش برای تجدید عظمت تمدن اسلامی / و شناساندن جلوه های استثمار فکری ،فرهنگی و سیاسی غرب را وظیفه خطیر آنان برشمرد.

آیت الله نوری همدانی ایجاد شورای امنیت / سازمان ملل / دیکتاتورهای حاکم در منطقه و بحرانهای سیاسی و اقتصادی در اروپا را نمونه هایی از فرهنگ استثماری غرب بیان کردو افزود: تنها راه نجات آنها راه اسلام است .

در این دیدار آقای دانشور مدیر کل آموزش و پژوهش معاونت سیاسی سازمان صدا و سیما گزارشی از فعالیت های پژوهشی این اداره کل بیان کرد. /س

برچسب ها: قم ، شناساندن ، منطق ، اسلام ، غرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.