رادیو فصلی مهر، همزمان با شب ولادت امام موسی کاظم (ع) و شب یلدا به کار خود پایان می دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی رادیو فصلی مهر ، اختتامیه رادیو فصلی  مهر پنجشنبه 30آذر  همزمان با ولادت حضرت امام موسی کاظم (ع ) و شب یلدااز این شبکه به روی آنتن می رود .
گروه عصرگاهی رادیو مهر برنامه ی  "  یک قدم تا زمستان "  را روز پنجشنبه 30 آذر از ساعت 16 تا  20 بر روی آنتن می برد .  برنامه پایانی  رادیو مهررا  با رویکرد ولادت امام موسی کاظم و شب یلدا پخش می کند . گویندگی برنامه  " یک قدم تا زمستان"  را محمد سلوکی برعهده دارد .
شنوندگان رادیو مهر پنجشنبه ی پایان پاییز را در طولانی ترین شب سال با برنامه یلدای شنیدنی  همراه با گروه شبانگاهی این شبکه از ساعت 20 تا نیمه شب میزبان هنرمندانی چون  مجید اخشابی ، محسن یگانه ، محسن چاوشی ، علیرضا شهاب بهرام حصیبی ، بنیامین بهادری ، جواد رضویان ، مهران رجبی طولانی ترین شب سال را با مخاطبان همراه و همیشگی رادیو مهر سپری می کنند .
در یکی دیگر از بخش های برنامه یلدای شنیدنی  ، احمد دالکی پدر نجوم آماتوری ایران به بررسی " علت  طولانی بودن شب یلدا می پردازد .
سید احمد وکیلیان به عنوان کارشناس برنامه  به آداب و رسوم شهرهای   مختلف ایران  در شب یلدا را برای شنوندگان معرفی و بیان می کند  .
در شب یلدا قصه گویی را   با صدای به یاد ماندنی مریم نشیبا بشنوید و خاطرات پاییزی امسال را به گذشته گره زنید  .
در این شب بلند و طولانی دکتر طهرانبند مورخ و پژوهشگر متون تاریخی  با حضور در این برنامه پیشینه ی تاریخی شب یلدا را بیان می کند  .
حافظ خوانی یکی دیگر از آیتم های این ویژه برنامه است که با اجرای امیر نوری و رشید کاکاوند گوینده پیشکسوت رادیو پخش می شود .
همچنین همزمانی شب یلدا و ولادت امام موسی کاظم ارتباط زنده با شهر های کاظمین ، مشهد وشیراز بر قرار می شود . به مناسبت ولادت هفتمین امام شیعیان به طور زنده و مستقیم  با  خلبان  هواپیما یی که عازم حرکت به شهر مقدس مشهد  است  گفت و گو می شود .
در یک آیتمی دیگر  گزارشی از یک مرزبان که در به صورت شبانه در مرزهای جنوب کشور کار محافظت می کند تقدیم شنوندگان می شود .
رادیو فصلی مهر پنجشنبه 30 آذر در دو بخش عصرگاهی ویژه برنامه شب یلدا از ساعت 16 تا 20 ، 20 تا نیمه شب با اجرای آرزو جعفر پور ، ابوالفضل آقا خانی ، حسین رفیعی ، سید کمال هاشم زاده به  سردبیری آرمان ستوده و تهیه کنندگی جواد فیاضی از رادیو مهر پخش می شود .

شایان ذکر است ، رادیو مهر از اول فصل پاییز همراه با شنوندگان بوده و پس از برگزاری جشن شب یلدا و میلاد امام موسی کاظم (ع)به کار خود پایان داده و در فصلی جدید خورشید زمستانی با رادیو زمستانه طلوع می کند ./ي2
برچسب ها: رادیو ، شب یلدا ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار