سرپرست منطقه 2 شهرداری کرج گفت: عملیات عمرانی احداث پارک 2 هکتاری محله شیخ آباد تا پایان سال جاری انجام می شود.

 
محمدرضا ناصر خاکی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  با اشاره به بازدید های میدانی صورت گرفته از سطح منطقه، بازدید از محله شیخ آباد و نوروز آباد را یادآور شد و گفت: طی بازدید های صورت گرفته از محله های عنوان شده، برنامه ریزی برای اجرای طرح های مرتبط با فضای سبز در دستور کار شهرداری منطقه قرار گرفت.
 این مسئول با تاکید بر توسعه و گسترش فضای سبز منطقه، اظهارداشت: پارک دو هکتاری شیخ آباد نیز با هدف توسعه فضای سبز همچنین تامین نیاز شهروندان به سرانه فضای سبز احداث می شود. ناصرخاکی خاطرنشان کرد: پارک دو هکتاری شیخ آباد با توجه به محیط جغرافیایی زمین مورد نظر در محدوده شرق خیابان شهید بابایی احداث می شود.
سرپرست منطقه 2 شهرداری کرج در ادامه عنوان کرد: شهرداری برای آماده سازی عرصه های فضای سبز اهتمام ویژه ای دارد که بر این اساس برنامه هایی را در دست اجرا دارد.
 ناصرخاکی عنوان کرد: با توجه به مذاکره های صورت گرفته طی سه ماه گذشته، آماده سازی عرصه های فضای سبز از اقدامات اولویت دار شهرداری منطقه بوده است.
 وی بیان کرد: تعیین ردیف اعتباری برای احداث پارک های محله ای به ویژه در محله های کم برخوردار به لحاظ داشتن فضای سبز، از اقدامات مهمی است که شهرداری برای انجام آن برنامه ریزی کرده است.
ناصرخاکی اظهارامیدواری کرد: با تصویب شورای اسلامی شهر کرج مبنی بر تخصیص ردیف و بوجه اعتباری به منظور اجرای فضای سبز و احداث پارک های محله ای در محله های مورد نظر، شاهد توسعه سرانه فضای سبز در سطح این منطقه باشیم./ل
برچسب ها: پارک ، هکتار ، شیخ آباد ، کرج ، احداث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۲۹ ۲۲ آذر ۱۳۹۷
همچنان منتظر پارک هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۲۲ آبان ۱۳۹۶
سلام با تشکر جدول خیابانها وقسمتی از دیوارهها رنگ شد ولی خبری از فضای سبز نیست
United States of America
رهگذر
۱۰:۰۶ ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
نیمه دوم سال ۹۶ هم از راه رسید از پارک هم خبری نشد و چ حکایت اشنایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۰۴ اسفند ۱۳۹۴
هنوز بعد از گذشت سه سال هیچ خبری از این طرح نیست ضمنا دیوارهای شرکت فولاد رو هم ریختن و سگ ها تو محل پرسه میزنن............
Iran (Islamic Republic of)
نوید
۱۴:۲۸ ۲۱ آذر ۱۳۹۲
تمام بچه های دهه ی 60 نوروزآباد در حسرت پارک ماندند و خود بچه دار شدند ولی پارکی در کار نیست آقای مسئول به فکر باش انصاف هم خوب چیزیه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
حسن
۱۳:۰۰ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
مثل خواب ولی اگه ساختید دمتون گرم
آخرین اخبار