نایب رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با یادآوری اظهارات ایهود اولمرت، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی گفت: رژیم صهیونیستی در پاسخ به شکست از نیروهای مقاومت اقدام یه گسترش شهرک‌سازی‌ها کرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / منصور حقیقت‌پور با یادآوری حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به تظاهرات فلسطینی‌ها که ضد گسترش شهرک سازی‌ها انجام گرفته بود، توضیح داد: پس از جنگ هشت روزه با غزه و شکست سنگینی که با وجود هزینه های بالای دفاعی و نظامی که اسرائیل غاصب صرف بازدارندگی خود کرده بود، شکنندگی قدرت به اصطلاح چهارمین ارتش بزرگ قدرتمند دنیا بیش از بیش آشکار شد و این قدرت پوشالی مغلوب نیروهای مقاومت فلسطینی شد که سال‌هاست در محاصره به سر می‌برند.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: صهیونیست‌های ساکن در اراضی اشغالی تا به حال طعم جنگ را نچشیده بودند ولی اصابت موشک‌های نیروهای مقاومت به فلسطین اشغالی، ساکنان این مناطق را چنان به رعب و وحشت انداخته که بسیاری از آنها تصمیم به خروج از خاک این رژیم جعلی را دارند.

حقیقت پور با یادآوری اظهارات ایهود اولمرت، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه سیاست‌های شهرک سازی، این رژیم را بیش از گذشته نزد افکار عمومی جهان منزوی کرده است، گفت: رژیم صهیونیستی در پاسخ به شکست از نیروهای مقاومت دست به این کار زده است و این اقدام هزینه‌های گزافی را برای این رژیم به همراه خواهد داشت و انتقام این گونه اقدامات را به زودی نیروهای مقاومت از صهیونیست‌ها خواهند گرفت.

نایب رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با اشاره به این مطلب که با گسترش شهرک‌سازی‌ها بار دیگر مشخص شد که رژیم اشغالگر قدس هیچ اعتقادی به مذاکرات صلح بین طرفین ندارد، گفت: رژیم صهیونیستی از هر موقعیتی برای تجاوز به خاک فلسطین چشم پوشی نخواهد کرد از این رو نیروهای مقاومت فلسطینی نیز به این نتیجه گیری رسیدند که راه حل معضل اسرائیل غاصب سیاسی نیست بلکه نظامی است و تنها با اسلحه می توانند طومار این رژیم جعلی را درهم بپیچند.

رژیم صهیونیستی بار دیگر اقدام به گسترش شهرک‌سازی‌ها در خاک فلسطین کرده است، در واکنش به این اقدام فلسطینی‌ها دست به تظاهرات گسترده‌ای زدند که با خشونت نیروهای نظامی صهیونیستی مواجه شد./س

برچسب ها: اردبیل ، گسترش ، شهرک ، سازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.