هدف عكاسان جوان از ورود به سينما مطرح شدن نام آنها است.

بابك برزويه عكاس سينما در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمي باشگاه خبرنگاران در رابطه با اشتياق عكاسان جوان براي ورود به عكاسي سينما گفت: خيلي از عكاسان قبل از اينكه جوياي كار باشند به  دنبال مطرح شدن نام خود هستند.
وي افزود: عكاسان، سينما را پلي براي پيشرفت و مطرح شدن اسم خود مي‌دانند.
برزويه در اشاره به باند بازي و نبود افراد متبحر در اين ژانر عكاسي عنوان كرد: سينماي ما شاهد رشد اسم هايي است كه در واقع به سبب آشنايي با عوامل فيلم در كارها مشغول به فعاليت هستند.
وي تاكيد كرد: اين عكاسان با گرفتن عكس از چهره بازيگران به كسب وجاهت براي خود بيشتر مي انديشند تا اينكه سينما براي آن ها دغدغه باشد.
اين عكاس سينما افزود: تهيه كننده ها به خاطر مسائل مالي و كمبود هزينه كردن براي عكاسي فيلم خود بيشتر از عكاسان جوان استقبال مي‌كنند و استفاده از عكاسان باتجربه براي آن ها مهم نيست.
برزويه در خصوص كاربرد عكاسي در سينما گفت: نقش عكاسي در سينما نسبت به ساليان قبل خيلي كم رنگ شده است.
وي افزود: با وجود نقش گرافيست ها و تاثير آن ها در سينما عكاسي تحت الشعاع آن قرار گرفته است.
برزويه در اشاره به وضعيت مالي نامناسب عكاسي سينمايي تاكيد كرد: شرايط مالي عكاسي سينمايي در وضعيت نامناسبي قرار دارد به طوريكه بعضي وقت ها تهيه كننده از دادن پول عوامل فيلم و به خصوص عكاسان خودداري مي كند.
وي در پايان عنوان كرد: اميدواريم كه با تاسيس انجمن عكاسان سينما كه به همت تني چند از عكاسان دلسوز سينما در دست احداث است بتوان وضعيت عكاسي سينما را متحول كنيم./ي2
برچسب ها: بابک برزویه ، عکاس ، سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار