ايران براي گردشگران سلامت ويزاي سلامت با تخفيف 50 درصدي اعطا مي کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، محمد نهاونديان رئيس اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي ايران با بيان مطلب بالا اعلام کرد: وزارت امور خارجه ايران براي اعطاي ويزاي سلامت تخفيفات 50 درصدي به متقاضيان سفر به ايران ارايه مي دهد.

وي افزود: از آنجايي که نرخ خدمات بهداشتي در ايران بسيار ارزان تر از کشورهاي اروپايي و آمريکايي مي باشد، مردم کشورهاي اسلامي تمايل بالايي براي انجام درمان هاي خود در کشورمان دارند.

وي افزود: از اين رو ايران با ارايه شرايط ويژه و تسهيلات به گردشگران سلامت سعي دارد تا مردم کشورهاي مسلمان و اسلامي جهت امور درماني خود به ايران مراجعه کنند.

نهاونديان همچنين خبر از اعطاي جوايز صادراتي به جذب کنندگان گردشگران سلامت به ايران داد و گفت: کليه دفاتر مسافرتي و تورهاي گردشگري در صورتي که بتوانند گردشگران سلامت از کشورهاي اسلامي را جهت انجام درمان به ايران جذب کنند از جوايز صادراتي برخوردار مي شوند.

وي افزود: برپايه اين تصميم به ازاي هر گردشگر سلامت 140 دلار به دفاتر مسافرتي و تورهاي گردشگري پرداخت مي شود.

وي ادامه داد: بيشترين گردشگران سلامت به کشورمان از کشورهاي آذربايجان، ترکمنستان، عراق و افغانستان مي باشند که به استان هاي تهران، خراسان رضوي، اردبيل و گيلان جهت انجام درمان خود مراجعه کرده اند./عب

برچسب ها: ویزا ، سفر ، سلامت ، گردشگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار