عضو جبهه پايداري گفت: از ابتدا وجود شوراي فقاهت در جبهه پايداري پيش‌بيني شده بود چرا که معتقديم انحرافات برخي از احزاب به خاطر عدم وجود يک ناظر قوي بر تصميم‌گيري‌هاي آنهاست.

حجت‌الاسلام حسين جلالي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، به اهميت وجود شوراي فقاهتي در جبهه پايداري اشاره و اظهار کرد: شوراي فقاهتي مرکز ثقل جبهه پايداري است و محوريت اساسنامه جبهه پايداري را اين شورا تشکيل مي‌دهد.

عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي در ادامه با بيان اين مطلب که انحلال، رد و تأييد مصوبات در شوراي مرکزي جبهه پايداري بايد تحت نظر شوراي فقاهتي باشد، گفت: خط مشي کل جبهه نيز بايد همواره به تصويب اين شورا برسد.

حجت‌الاسلام جلالي با تأکيد بر تجربه گذشته احزاب و انحرافاتي که داشته‌اند، تصريح کرد: از ابتدا وجود چنين شورايي در جبهه پايداري پيش‌بيني شده بود چرا که معتقديم انحرافات برخي از احزاب به خاطر عدم وجود يک ناظر قوي بر تصميم‌گيري‌هاي آنهاست.  

رييس‌دفتر آيت‌الله مصباح يزدي در پايان درباره ديدارهاي احتمالي اشخاص و احزاب با آيت‌الله مصباح خاطرنشان کرد: هفته قبل تيمي از وزارت کشور به ديدار ايشان رفتند اما نمي‌دانم اين ديدار براي معرفي شخص خاصي بود يا خير، همچنين برنامه ديدار جبهه ايثارگران با ايشان نيز هنوز مدون نشده است، ضمن اينکه برنامه ديدار آيت‌الله مصباح با شوراي مرکزي جبهه پايداري در دست تدوين است.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار