مشاور حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، دبیری اجلاس عدم تعهد توسط مشایی را موجب پوشش خبری خوب برای او عنوان کرد و گفت: شورای نگهبان به‌هیچ وجه مشایی را برای حضور به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری در انتخابات پیش رو تایید نمی‌کند.

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران  مشهد     افزود: اصلاح‌طلبان تعدد کاندیداهای اصول‌گرا و فضای اقتصادی کشور را برای خود یک قوت در انتخابات می‌دانند.

وی عنوان کرد: اراده سید محمد خاتمی برای حضور در انتخابات جدی بوده و وی در حال ارزیابی فضاها برای حضور خود است.

جانشین سابق حوزه نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بازار کاندیداها به‌ قدری شلوغ است که صحبت کردن در مورد آن‌ها سخت است، اظهار کرد: بسیاری از اصلاح‌طلبان سید محمد خاتمی را فرشته نجات جریان چپ می‌دانند.

ذوالنور خاطرنشان کرد: فقط اصلاح‌طلبان افراطی همچون «جبهه مشارکت» در انتخابات شرکت نمی‌کنند ولی عقل سیاسی ایجاب می‌کند دیگر اعضای این جریان شرکت داشته باشند.

وی نخستین گزینه دولت برای انتخابات را اسفندیار رحیم‌مشایی معرفی کرد و بیان داشت: احتمالا این جابه‌جایی و فاصله‌گرفتن مشایی از دولت برای انتخابات است.

جانشین سابق حوزه نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامیخاطر نشان کرد: حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات پررنگ است چون حیات سیاسی آنان ریشه در این حضور دارد.

ذوالنور مصلحت‌اندیشی را در حیطه وظایف شورای نگهبان ندانست و گفت: مصلحت‌اندیشی در حیطه اختیارات مقام معظم رهبری است.

وی احتمال وحدت جبهه متحد اصول‌گرایان و جبهه پایداری را کم ندانست و ادامه داد: حداد عادل، جلیلی، قالیباف، لاریجانی و رضایی از جمله گزینه‌های اصول‌گرایان هستند.

دبیر کل کنگره شهدای روحانی با بیان اینکه سختی‌های تحریم برکاتی داشته و موجب رشد ما شده است افزود: هر جا دشمن، ما را تحریم کرده است بعد از مدتی تحریم‌ها را دور زده‌ایم و هم‌اکنون در یک مدت معقول مشکلات را حل می‌کنیم.

وی همچنین ضرر ارتباط با امریکا را از سود آن بیش‌تر دانست و گفت: نظام نباید فریب امریکا را بخورد.

ذوالنور در پایان اضافه کرد: عناصر محوری فتنه به هیچ وجه شرایط سکان‌داری نظام را ندارند/س

برچسب ها: تایید ، نشدن ، مشایی ، برای ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.