دبيرکل جبهه پايداري گفت: در حال حاضر جبهه پايداري درباره حضور چهره‌هاي جديد در شوراي فقهي هيچگونه تصميمي را اتخاذ نکرده است از اين رو حضور افرادي چون آيت‌الله صديقي در اين شورا صحت ندارد.

حجت‌الاسلام مرتضي‌آقا تهراني دبيرکل جبهه پايداري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره اخبار منتشر شده درباره اين جبهه در روزهاي اخير گفت: متاسفانه علي‌رغم علاقه‌اي که به رسانه‌ها و خبرنگاران دارم، شاهد هستيم که برخي از اخبار منتشر شده درباره جبهه پايداري از پايه و اساس کذب است.

وي افزود: در حال حاضر جبهه پايداري درباره  حضور چهره‌هاي جديد در شوراي فقهي هيچگونه تصميمي را اتخاذ نکرده است از اين رو حضور افرادي چون آيت‌الله صديقي در اين شورا صحت ندارد.

دبير‌کل جبهه پايداري درباره حضور غلامحسين الهام در جلسات جبهه پايداري خاطرنشان كرد: آقاي الهام از زماني که به عنوان سخنگوي دولت منصوب شده است در جلسات جبهه پايداري شرکت نمي‌کند و جبهه نيز وي را آزاد گذاشته است.

لازم به ذکر است که روز گذشته يکي از خبرگزاري‌ها، خبري را درباره عضويت آيت‌الله صديقي و حجت‌الاسلام آقاتهراني در شوراي فقاهتي جبهه پايداري انقلاب اسلامي منتشر کرده بود.
انتهاي پيام/
برچسب ها: جبهه ، پایداری ، شورای ، فقهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار