بنگاه هاي کوچک و متوسط براي حضور پررنگ تر در بازارهاي صادراتي و رقابتي نيازمند به پيوند عميق تري با شرکت هاي بازرگاني هستند.

سهراب شرفي کارشناس اقتصادي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه اين شرکت ها بر روش هاي صادراتي و بازارهاي هدف تسلط بيشتري دارند افزود: ايجاد شرکت هاي مديريت صادرات و حمايت از آنها در قالب تسهيلات و منابع مالي کمک براي افزايش روند صادراتي در کشور است.

شرفي گفت: اين شرکت ها با حضور در بازارهاي جهاني و شناسايي آن حکم بازارياب و بازاري را بر عهده دارند که توليدکنندگان را از خواسته هاي آن بازار آگاه کنند.

وي در پايان خاطرنشان کرد: تعامل هرچه بيشتر واحدهاي توليدي و اين شرکت هاي بازرگاني به رشد اقتصادي در کشور کمک خواهد کرد./ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار