سهراب شرفي کارشناس اقتصادي در گفتگو با
خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه اين شرکت ها بر روش هاي صادراتي و بازارهاي هدف تسلط بيشتري دارند افزود: ايجاد شرکت هاي مديريت صادرات و حمايت از آنها در قالب تسهيلات و منابع مالي کمک براي افزايش روند صادراتي در کشور است.
شرفي گفت: اين شرکت ها با حضور در بازارهاي جهاني و شناسايي آن حکم بازارياب و بازاري را بر عهده دارند که توليدکنندگان را از خواسته هاي آن بازار آگاه کنند.
وي در پايان خاطرنشان کرد: تعامل هرچه بيشتر واحدهاي توليدي و اين شرکت هاي بازرگاني به رشد اقتصادي در کشور کمک خواهد کرد./ک