تاکنون 334 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر افتتاح و به بهره برداری رسیده اند،که بالغ بر 150 هزار واحد نیز آماده افتتاح است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، برگزاری سومین  نمایشگاه راه و شهرسازی  و صنایع وابسته فرصت مناسبی است برای ارائه خدمات، فعالیت ها و توانمندی های سازمان، اطلاع رسانی و اطلاع یابی از افکار عمومی است.

سازمان ملی زمین و مسکن در راستای وظایف محوله و نشأت گرفته از اساسنامه و قوانین بالادستی یکی از سازمان های فعال در زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی است لذا کمیته اجرایی نمایشگاه برای حضور فعالتر در نمایشگاه تشکیل و پیشنهادات و طرحهای اجرایی برای حضور هرچه بهتر ارائه داده است، امیدواریم با ارائه عملکردها ظرفیت ‌ها و توانمندی های بکار رفته در پروژه‌های مسکن مهر بتوانیم گوشه‌ای از خدمات و زحمات مدیران کارشناسان سازمان و همه دست‌اندرکاران عرصه ساخت و ساز را به مردم شریف ایران به منصه ظهور برسانند.

 براساس این گزارش محورهای اصلی سومین نمایشگاه را بیان عملکردها، دستاوردها، ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و ارائه فناوری و دستاوردهای نوین علی‌الخصوص در بخش مسکن  است.

  در اجرای طرح ملی مسکن مهر تاکنون قرارداد احداث 1.164.165 واحد مسکونی در شهرهای بالای 25 هزار نفر منعقد شده که حدود صد در صد برنامه ابلاغی به سازمان ملی زمین و مسکن را پوشش می‌دهد.

تاکنون حدود 16 هزار هکتار از اراضی دولتی و بخش خصوصی در شهرهای بالا و زیر 25 هزار نفر به طرح مسکن مهر اختصاص داده شده است.

 31 درصد این واحدها توسط تعاونی های مسکن ، حدود 20 درصد توسط انبوه سازان (عقد تفاهم نامه سه جانبه ) و 49 درصد توسط خودنمالکان در دست احداث است.

  همچنین تا کنون 334 هزار واحد درد شهرهای بالای 25 هزار نفر افتتاح و به بهره برداری رسیده اند،که بالغ بر 150 هزار واحد نیز آماده افتتاح است./ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار