عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: اصولگرایان از زمان پیدایش جریانی به نام انحرافی بارها مواضع خود را صریحا درباره اين موضوع اعلام کرده‌اند در صورتي که اين موضوع از سوي اصلاح‌طلبان هيچ گاه درباره فتنه 88 انجام نشده است.

حجت‌الاسلامحسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره اظهارات اخیر عارف مبنی بر اعلام برائت اصولگرایان از جریان انحرافی برای ورود به انتخابات سال آینده، اظهار داشت: مشخص است که اصلاح‌طلبان تندرو در جريان پس از انتخابات رياست‌جمهوري گذشته چه اقداماتي را انجام داده‌اند لذا حضور مجدد آنها در فضاي سياسي کشور منوط به اعلام برائت از فتنه 88 است.

وی افزود: این جریان حضور گسترده مردم در انتخابات 88 را با طرح شعار تقلب و اقدامات ساختار‌شکنانه به سمت و سويي هدايت کرد که دشمنان به دنبال آن بودند تا اصل دموکراسي واقعي در جمهوري ‌اسلامي ايران را زير سوال ببرند.

عضو جامعه روحانیت مبارز اظهار داشت: اگر اصلاح‌طلبان قصد تبری از فتنه‌گران سال 88 را ندارند باید بدانند که نظام جایی برای آن‌ها نخواهد داشت زیرا حوادث پس از انتخابات رياست‌جمهوري گذشته با یک برنامه‌ریزی سازمان‌دهی شده و وابسته به عناصر بیگانه صورت گرفت بود.

حجت‌الاسلام ابراهیمی با اشاره به این که اصولگرایان بارها از جریان انحرافی اعلام برائت داشته‌اند، اظهار داشت:  اصولگرایان از زمان پیدایش جریانی به نام انحرافی بارها مواضع خود را صریحا درباره اين موضوع اعلام کرده‌اند در صورتي که اين موضوع از سوي اصلاح‌طلبان هيچ گاه درباره فتنه 88 انجام نشده است لذا اين موضوع بيان‌کننده اين است که اصلاح‌طلبان هنوز دست از افکار و اندیشه‌های ساختار شکنانه خود برنداشته‌ و در مسير قبلي خود حرکت مي‌کنند.

گفتني است؛ محمد‌رضا عارف معاون اول خاتمي در گفتگويي اعلام کرده است که اگر اصلاح‌طلبان براي ورود به انتخابات آينده بايد ار فتنه 88 اعلام برائت کنند اصولگريان نيز بايد در اين راستا مواضع خود را نسبت به جريان انحرافي صريحا اعلام کنند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار