عضو جامعه روحانيت مبارز گفت:‌ هاشمي نه مي‌تواند چرخاننده وحدت ملي باشد و نه اينكه محور وحدت قرار گيرد.

حجت الاسلام والمسلمين حسين‌ ابراهيمي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در واكنش به طرح كانديداي وحدت ملي ازسوي هاشمي رفسنجاني، اظهار داشت: نفس وحدت ملي امري پسنديده است اما  هاشمي صلاحيت طرح و محوريت وحدت ملي را ندارد.

نماينده مجلس نهم شوراي اسلامي با بيان اينكه هاشمي در جريان فتنه 88 سكوت اختيار كرد، افزود: با توجه به عملکرد مغرضانه هاشمي در جريان فتنه88 ،مقام معظم رهبري  محبت بسياري نسبت به وي روا داشتند، اما هاشمي در قبال اين رأفت حتي حاضر به تشكرهم نشد.

وي با تاكيد بر اينكه نيروهاي  انقلاب همراه هاشمي رفسنجاني نيستند، تصريح كرد: وقتي كه نيروهاي انقلاب با وي همسو نيستند، چگونه مي‌خواهد وحدت ملي به وجود مي‌آورد، لذا وحدت ملي با محوريت هاشمي امكان‌پذير نيست.

وي همچنين اذعان داشت:‌ هاشمي نه مي‌تواند چرخاننده وحدت ملي باشد و نه مي‌تواند خود محور وحدت قرار گيرد.

عضو جامعه روحانيت مبارز با اشاره به شاخص‌هاي كانديداي وحدت ملي، گفت:‌ فردي كه مي‌‌‌‌خواهد محور وحدت ملي قرارگيرد بايد بتواند اعتماد مردم و نيروهاي انقلاب را براي رسيدن به وحدت ملي جلب كند.

وي طرح كانديداي وحدت ملي از سوي هاشمي را ناشي از زمزمه‌هاي اصلاح‌طلبان دانست و تاكيد كرد: اصلاح‌طلبان به دليل عملكرد نادرست‌شان در برابر نظام با طرح اينگونه پيشنهادها مي‌خواهند به صحنه سياسي نظام ورود پيدا كنند.

ابراهيمي خاطرنشان كرد: نظام با توجه به عملكرد فتنه‌گرانه اصلاح‌طلبان و اينكه درصدد جبران و اصلاح اين وضعيت بر نيامدند به سادگي پذيراي آنها نيست.

 انتهاي پيام/ش3

برچسب ها: ابراهیمی ، وحدت ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار