کيفيت، قيمت رقابتي و مشتري مداري سه عنصر اصلي توليد برتر براي صادرات محصولات تلقي مي‌شود.

 
فرشيد سيم بر کارشناس اقتصادي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان مطلب فوق گفت: توليدي مي‌تواند در بازارهاي جهاني ماندگار باشد که به مولفه‌هايي مانند بهره‌وري، کاهش هزينه‌هاي توليد و صرفه‌جوي در انرژي بپردازد.
وي افزود: شناسايي بازارهاي هدف و معرفي آن به توليد کنندگان، يکي از راهکارهاي موثر در رشد اقتصادي محسوب مي‌شود که مي‌تواند مسير روشني را براي آنها ترسيم کند.
وي خاطرنشان کرد: اگر مديريتي هوشمند و توليدي صادرات محور در کشور و اقتصاد محقق شود، به طور قطع سکوهاي برتر جهاني يکي پس از ديگري فتح خواهد شد./ک
 

برچسب ها: عناصر ، اصلی ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار