بازیکن تیم صنایع ماهشهر با اشاره به دریافت 30 امتیاز از گرگان در کوارتر اول و بازی بد تیمش گفت: گرگانی ها من را عامل تحریک تماشاگران تیمشان معرفی کرده اند اما در آن بازی به هیچ وجه بی ادبی نکردم.

فرید حقایقی در گفتگو با خبرنگارورزشي باشگاه خبرنگاران؛ تاکید کرد: گرگانی ها در سایت خود نوشته اند بی ادبی فرید دقایقی تماشاگران را شاکی کرد در حالی که این موضوع صحت ندارد تماشاگران گرگانی از کوارتر دوم تا پایان بازی به من فحش می دادند اما من هیچ کاری انجام نداده و تنها بعد از پنج خطایی شدن و زمان خروج از زمین تشویقشان کردم  البته برخورد لفظی کوچکی هم در جریان بازی با وارتان داشتم که شاید از این موضوع هم شاکی باشند.

30 امتیاز در یک کوارتر دریافت کردیم

وی ادامه داد: هر چند بابک نظافت در بازی نبود اما ما در همان کوارتر اول 30 امتیاز دریافت کردیم و تیم حریف در 3 کوارتر بعدی تنها 40 امتیاز گرفت تا زمانی که به خودمان آمدیم هم 20 امتیازی پیش آمد که جبران آن به زمان نیاز داشت که تا 4 دقیقه پایانی بااخره با یک امتیاز پیش افتادیم اما عملکرد داور در چند صحنه واقعا خوب نبود.
حقایقی اشاره کرد: هر چند داوری بد بود اما به هر حال خود ما بد بودیم و بازی را با 30 امتیاز دریافتی کوارتر اول خراب کردیم. به خصوص با توپ های از دست داده و گل های بدی که دریافت کردیم.
به هر حال امیدوارم دیگر چنین شرایطی در بازی پیش نیاید.
 
 دنبال نتیجه نیستیم

بازیکن صنایع ماهشهر شرایط امسال تیمش را تشریح کرد: امسال تیم با لطف آقا جری نماینده شهر در مجلس شورای اسلامی در لحظات پایانی پیش از لیگ تشکیل شد نحوه بسته شدن تیم هم به گونه ای است که دنبال نتیجه گرفتن صرف نیستم بلکه برنامه دراز مدتی برای بازیکن سازی داریم.

به هر حال مقام های ششم یا هشتم فرق چندانی ندارد و مهم این است که پایگاهی برای بسکتبال شهر به وجود بیاید.

حقایقی اضافه کرد: برای تیم کاملا بومی نتیجه سال اول واقعا مهم نیست و تنها این جسارت اهمیت دارد که ترکیب را کاملا بومی و جوان ببندند البته ما به یک بازیکن پست پنج خوب هم در این میان نیاز داشتیم که در صورت داشتن چنین بازیکنی 100 درصد گرگان را می بریم به هر حال با همین شرایط هم قول بازی های بهتری در نیم فصل دوم را می دهیم./آق

برچسب ها: ماهشهر ، کوارتر ، تیمشان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار