رئیس فدراسیون بسکتبال اختیار کامل تصمیم گیری در مورد فینال مسابقات جام باشگاه های بسکتبال آسیا را در جلسه صبح امروز به مدیر عامل مهرام واگذار کرد.

محمود مشحون در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران توضیح داد: در لبنان تصمیم گیری در مورد فینال جام باشگاه ها را به ایران واگذار کردند و من هم تأکید کردم تصمیم گیرنده این جریان من نیستم بلکه گنجی مدیر عامل مهرام با توجه به تمام هزینه ها باید در این مورد نظر دهد این موضوع را هم صبح امروز به وی اطلاع دادم.
وی در پاسخ به اینکه نظر فدراسیون در این مورد چیست؟ اشاره کرد: نظر واقعی من این است که نظرات باشگاه مهرام پس از سال ها اسپانسری و حمایت از بسکتبال تأمین شود، مسلماً گنجی مدیر عامل مهرام هم کاری نمی کند که به نفع بسکتبال نباشد و همیشه با ما مشورت کرده است.

تابت منشی هاکوپ بود

"تابت" در جلسه انتخابات دبیر کلی فدراسیون غرب آسیا به عنوان جایگزین هاکوپ انتخاب شد، مشحون در این مورد می گوید: سال ها با تابت سابقه همکاری دارم، وی منشی هاکوپ بوده و اشراف کامل بر تمام برنامه ها، موقعیات و امکانات بسکتبال این منطقه دارد.
وی همچنین فردی توانا با روابط عمومی بالا است ضمن تبریک به تابت، امیدوارم در مسئولیت جدید توانمندتر و موفق عمل کند.
رئیس فدراسیون غرب آسیا در مورد مسابقات باشگاهی این منطقه اشاره کرد غرب آسیا برای تأمین هزینه تیم ها، هتل و بلیت هواپیما به اسپانسر نیاز دارد، اداره کردن مسابقات با شرایط قدیمی سخت است فعلاً تاریخ برگزاری بازی ها، تیر ماه سال آینده و در کشور عراق تعیین شده اما بازی ها در صورت پیدا شدن اسپانسر به صورت لیگ انجام می شود.

لیگ ایران عالی است


رئیس فدراسیون بسکتبال ایران از لیگ داخلی بسیار راضی است و تأکید می کند: لیگ بسیار عالی شروع شده و هیچ کس انتظار اینکه تیم ها از توانایی همسویی برخوردار باشند را نداشت، همه مدعی هستند که کادر داوری و مربیان لیگ هماهنگ و عالی بوده و این هم نتیجه روش و رفتار مدیریت مسابقات در سازمان لیگ است، البته همکاری صمیمانه مربیان نیز دست به دست هم داده که شاهد بازی های زیبایی بودیم، به همین دلیل صادقانه از همکاری تک تک آن ها تشکر می کنیم، اگر این مربیان نخواهند همکاری کنند بازی ها دچار چالش می شود.

مشحون همچنین از وضعیت لیگ لبنان که هفته قبل با بازی نکردن پنج تیم دچار مشکل شده بود، گفت: اتفاقاً در جلسه لبنان در این مورد هم صحبت شد و با جریمه سنگین باشگاه ها و تماشا کردن مشکل خاص دیگری وجود ندارد و لیگ این کشور هم ادامه پیدا می کند./با
برچسب ها: موضوع ، پاسخ ، تابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار