تیم پتروشیمی بندرامام که هفته قبل به زحمت شهرداری گرگان را برده بود بازی هفته مقابل فولاد ماهان را با پیروزی پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ از صبح امروز خبر رسید که تیم پتروشیمی با استفاده از عرفان نساج پور بازیکن ایرانی_کانادایی سهمیه ملی به مصاف فولاد ماهان می رود و گویا همین موضوع با نارضایتی تیم اصفهانی همراه بود که پیش از شروع بازی شکایت خود نسبت به این جریان را به ناظرمسابقه تقدیم کرد.
پتروشیمی که سه سهمیه ملی خود را پیش از این در اختیار گرفته بود کارت بازی نساج پور را با عنوان سهمیه خارجی از فدراسیون گرفت و با توجه به داشتن کارت بازی بدون مشکل از این بازیکن مقابل ماهان استفاده کرد. ماهشهری ها در اکثر دقایق از حریف مدعی قهرمانی خود پیش بودند و نیمه اول بازی را با نتیجه 42 بر 34 بردند.
پتروشیمی تا اواخر کوارتر سوم هم بااختلافی نزدیک به 20 امتیاز از حریف پیش بود اما تیم اصفهانی از ایندقیقه بازی را برگردانده و نتیجه را نزدیک کرد به طوری که تا ثانیه های آخر بازی اختلاف به دو امتیاز رسید اما با یک خطا به سود پتروشیمی و گل شدن دو پرتاب تیم میزبان با نتیجه 74 بر 70 پیروز شد.
سانی بچیروویچ با 25 امتیاز و 10 ریباند بهترین بازیکن میدان بود.
حامدآفاق هم با 15 امتیاز و هشت پاس منجر به گل و روزبه ارغوان با 14 امتیازبه پیروزی پتروشیمی کمک کردند.محمد کنه با 15 امتیاز و 14 ریباند، اوشین ساهاکیان با 12 امتیاز و سامانویسی با 11 امتیاز و شش پاس منجر به گل برترین های تیم اصفهانی بودند.
گفتنی است جابر روزبهانی در اواخر بازی با شعارهای تماشاگران ماهشهری مواجه شد و شنیده می شود در جریان اعتراض ماهانی ها به حضور عرفان نساجپور در ترکیب پتروشیمی، به کادر فنی این تیم گفته شد که کارت بازی از سوی مشحون رئیس فدراسیون صادر شده است.
**دومین برد مهرام در خانه گرگان
تیم بسکتبال مهرام در دومین هفته بدون سرمربی ، 86 بر 74 گرگان را درخانه برد.
صمد نیکخواه بهرامی با 33 امتیاز و 11 ریباند برترین بازیکن زمین بود و مهدی کامرانی نیز با 24 امتیاز روز خوبی در گرگان داشت. مجتبی بنی عقیل با 27 و کاوه نورافزا با 18 امتیاز بهترینهای گرگان در این بازیبودند.
اسد الله کبیر سرمربی شهرداری گرگان در مورد بازی می گوید: تیم مهرامبازی روان و خوبی انجام داد و توپهای بازیکنان این تیم هم به راحتی به گلتبدیل می شد اما با توجه به داشته ها از تیم خود راضی هستم به خصوص درکوارترهای سوم و چهارم که واقعا خوب کار کردیم.وی با اشاره به پر بودن سالن گرگان ادامه می دهد: مهرامی ها از سال قبلبه طور مداوم در حال مسابقه بوده اند. پس از اتمام لیگ این تیم برایمسابقات آسیایی آماده شد و بلافاصله بعد از بازیهای جام باشگاهها باآمادگی کامل در لیگ شرکت کردند. ضمن اینکه بازیکنان بزرگی مثل صمد و مهدی کامرانی به خوبی تیم خود را مدیریت می کنند. البته در این دیدار تمام بازیکنان مهرام، حتی هومن رضایی هم عالی کار کردند.
**نارضایتی دانشگاه آزاد از سالن قشم
هر چند سالن تختی قشم از سوی سازمان لیگ بسکتبال مورد تایید قرار گرفت اما تیم دانشگاه آزاد به عنوان اولین مهمان این سالن از شرایط برگزاری بازی رضایت نداشت.
عامری سرپرست دانشگاه آزاد توضیح می دهد: سالن قشم شرایط مسابقه را نداشت و با توجه به نداشتن تهویه مناسب، هوای شرجی قشم هم بازیکنان را اذیت می کرد. تماشاگران هم تا روی خط زمین نشسته بودند وبا این وجود بازیکنان ما، بازی خوبی انجام دادند. البته به خاطر شرایط زمین ، توپهای از دست رفته (ترن اور) هم زیاد بود.
دانشگاه آزاد پس از برد کم امتیاز 28 بر 26 در نیمه اول، بازی را بانتیجه 62 بر 56 به پایان برد.
**باخت تیم هشت نفره نفت سپاهان در بندرکنگ
تیم البدرکنگ با در اختیار داشتن جوانترین ترکیب سوپرلیگ امسال با امتیازبالای 93 بر 87 نفت سپاهان را شکست داد. نفتی ها در این بازی هشت بازیکن را در اختیار داشتند و شفق سلیمیان و سعید رسولی نیز در جریان بازی بامصدومیت مواجه شدند.
بهرام رمضان سرمربی نفت اشاره می کند: متاسفانه موفق نشدیم به اندازه کافی بلیت سفر به بندرعباس را تهیه کنیم و بازیکنانمان در سه مرحله به بندرکنگ رسیدند. البته بازیکنان جوان البدر هم با دوندگی زیاد بازی خوبی انجام دادند و شخصا از 93 امتیاز دریافت شده و وضعیت دفاعی تیمم راضی نیستم.
سرمربی نفت توضیح می دهد: در هر تیمی که داشته ام، وضعیت بازی به گونه ای بود که گلهای زیادی دریافت نمی کردیم و این هفته روی این ضعف بیشتر کارمی کنیم. البته با توجه به خستگی بازی دوشنبه و سفر به بندرکنگ توقع بیشتری هم نمی توان داشت اما من همیشه از بازیکنانم انتظار دارم که بادرایت بیشتری بازی کنند.
**زنجان باخت هفته قبل را جبران کرد
تیم همیاری زنجان بدون سرمربی 94 بر 73 اولین بازی خانگی مقابل عملیات غیرصنعتی ماهشهر را با پیروزی تمام کرد. فرزاد کوهیان سرمربی همیاری که هفته قبل با خطای دیسکالیفه از بازی اخراج شده بود از روی سکوها بازی تیمش را تماشا می کرد.
دیه گو بازیکن خارجی زنجان با 22 امتیاز و 15 ریباند بهترین بازیکن زمینو یونس لاله زاده با 21 امتیاز، بهترین بازیکن صنایع بودند./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار