نماينده رياست عالي دانشگاه در هيأت نظارت واحد قزوين با بيان اينکه اجازه تخريب دانشگاه آزاد را به کسي نمي‌دهيم، گفت: هرگونه اخباري مبني بر ارسال نامه از سوي فرهاد دانشجو مبني بر جلوگيري از ورود محسن رضايي به واحد قزوين را تکذيب مي‌کنم.

مهران بهرامی نماینده ریاست عالی دانشگاه در هیأت نظارت واحدهای استان قزوین  در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران درباره انتشار اخبار مبني بر ممانعت از برنامه سخنراني محسن رضايي در اين دانشگاه توضيح داد: متاسفانه عده‌اي با شعار قانون‌گرايي و پايبندي به اخلاق در صدد هستند که دانشگاه آزاد را مجموعه‌اي بسته نشان دهند که از ورود فعالان سياسي به دانشگاه جلوگيري مي‌کند.

وي افزود: برگزاري هرگونه برنامه‌اي در دانشگاه منوط به اخذ مجوز از سوي هيأت نظارت بر تشکل‌هاي واحد امکان پذير است و در غير اين صورت برنامه‌ها رسميت خود را از دست مي‌دهند.

نماينده رياست عالي دانشگاه در هيأت نظارت واحد قزوين با بيان اينکه عده‌اي مدعي شده‌اند که اين واحد با نامه مستقيم رياست دانشگاه آزاد از ورود محسن رضايي به دانشگاه براي سخنراني جلوگيري کرده، گفت: اين اخبار کذب مطلق است و ملاک ما براي حضور فعالان سياسي به دانشگاه مصوبات شورايعالي انقلاب فرهنگي است که مي‌گويد هر فعاليتي در دانشگاه با اخذ مجوز از سوي هيأت نظارت بر تشکل‌هاي واحد امکان پذير است.

بهرامي با تاکيد بر اينکه اجازه تخريب دانشگاه آزاد را به کسي نمي‌دهيم تصريح کرد: دانشگاه آزاد در راستاي تقويت فضاي نقد و پرسشگري در دانشگاه از حضور همه مسئولان در چارچوب قوانين شورايعالي انقلاب فرهنگي استقبال مي‌کند.

نماينده رياست عالي دانشگاه در هيأت نظارت واحد قزوين با بيان اينکه عده‌اي مغرضانه در صدد تخريب فضاي دانشگاه آزاد و رياست اين دانشگاه هستند، خاطرنشان کرد: هرگونه اخباري مبني بر ارسال نامه از سوي فرهاد دانشجو مبني بر جلوگيري از ورود محسن رضايي به واحد قزوين را تکذيب مي‌کنم.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار