دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سند چشم انداز1404 برای همه مسئولان تهیه شده که آن‌ها با اندیشه و تفکر در بند بند جملات این سند برنامه‌ریزی کرده و کشور را در جهت پیشرفت و تعالی پیش ببرند.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، محسن رضایی در اولین همایش تجلیل از جانبازان و معلولین نخبه جنوب و جنوب شرق تهران در خصوص سند چشم انداز 1404 اظهار داشت: 9 سال پیش یعنی در سال 82 رهبر انقلاب سند مهمی را به عنوان سند چشم انداز 1404 به سران سه قوای کشور ابلاغ کرد تا تمام مسئولان این سه قوه در این راستا حرکت کرده و برنامه‌ریزی کنند.

وی ادامه داد: سند چشم انداز 1404 نقشه راهی است که حرکت به سوی آن موجب درخشش و بالندگی کشور در آینده خواهد شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: این سند مهم برای همه مسئولان تهیه شده که آن‌ها با اندیشه و تفکر در بند بند جملات این سند برنامه‌ریزی کرده و کشور را در جهت پیشرفت و تعالی پیش ببرند.

رضایی در خصوص مشکلات ارزی که در کشور وجود دارد اظهار داشت: هر مشکلی که در کشور به وجود می‌آید باید با توجه به برنامه‌ریزی‌های مسئولان در مدت زمان کوتاهی برطرف شود چرا که اگر این مسئله و این موضوع در کشور در مدت زمان طولانی رواج پیدا کند بی‌تدبیری و بی‌برنامه‌گی ها را نشان می‌دهد.

وی یادآور شد: استواری و استقامت نشات گرفته از برنامه‌ریزی است؛ برنامه‌ریزی نیز تدبیر را به وجود می‌آورد که مسئولان قوای سه گانه نیز باید به این امر توجه داشته و به آن عمل کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کرد: اگر مشکلی از نظر اقتصادی، اجتماعی و.... در کشور به وجود می‌آید، هر چند به وسیله بیگانگان و ... صورت می‌گیرد دولت باید نقش خود را برای کنترل آن به خوبی ایفا کند و این‌که دولت وظایف خود را بر گردن مجلس بی‌اندازد درست نیست.

رضایی درباره انجام وظایف مسئولان در حوزه مسئولیت خود اظهار داشت: هر تاخیر و کم‌کاری و اشتباهی موجب افزایش مشکلات می‌شود پس باید همه مسئولان نسبت به وظایف خود آگاهی کامل داشته و با انجام آن بار مشکلات را کاهش داده و زندگی را برای مردم راحت‌تر کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر نگارش برنامه‌ریزی دقیق‌تر در مباحث اقتصادی و... اظهار داشت: هر چه قدر برنامه‌ریزی ما در سطح وسیعی، دقیق‌تر و کارشناسی‌تر باشد و مسئولان نیز در اجرای آن مصمم باشند مطمئنا در آینده شاهد ایرانی مطلوب و عاری از هر گونه مشکل هستیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: رضایی ، تجلیل ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار