از اولویت های اصلی اداره اجتماعی منطقه 16، شناخت آسیب های اجتماعی، آسیب دیدگان اجتماعی و نقاط حساس آسیب خیز است و در این راستا سعی در بهبود نمای منطقه و جلوگیری از گسترش آن نموده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مهدی تیموری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 16 تأکید کرد: به منظور جلوگیری از گسترش نقاط آسیب پذیر و ارائه خدمت به آسیب دیدگان اجتماعی، پایگاه مددکاری اجتماعی در پایانه مسافربری جنوب تهران ایجاد شد.

وی ادامه داد: شناسایی آسیب های اجتماعی، کانون های آسیب خیز و مداخله در بحران، در قالب مصاحبه و مشاوره و معرفی افراد به نهادهای ذیربط مانند بهزیستی، کلانتری، کمیته امداد و NGO‌ ها از جمله وظایف کارشناسان مددکاری در 2 شیفت کاری این پایگاه است.

تیموری تصریح کرد: واحد سلامت اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه 6 نیز به مناسبت هفته جهانی ایدز و با هدف پیشگیری از بیماری ها، آسیب ها و ناتوانی ها همایشی با عنوان ایدز برگزار می کند.

معاون امور اجتماعی منطقه 16 خاطر نشان کرد: این همایش با حضور شهروندان محله باغ آذری و در خصوص با اپیدمیولوژی بیماری در ایران و جهان و راههای پیشگیری و انتقال بیماری ایدز مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد./ز

برچسب ها: سلامت ، اداره ، اجتماعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار