منطقه 16 با بافتی متراکم و ریز دانه جزء مناطقی است که بافت سنتی و قدیمی سبب شده تا معضلات بسیاری در این منطقه مشاهده شود .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران: سازمان نوسازی شهر تهران سعی در ایجاد بافتی جدید با استفاده از الگوهای مدرن دارد كه سبب می شود تا رویکرد سازمان نوسازی به عنوان متولی امر نوسازی در معرض دید عموم قرار گیرد.
حسن بیادی نائب رئیس شورای اسلامی همزمان با بازدید از پروژه های نوسازی منطقه 16 افزود: طرح تولید انبوه مسکن محلی در بافت فرسوده منطقه 16 الگوی مناسب برای نوسازی شهر تهران است.
وی ادامه داد: طرح تولید انبوه مسکن محلی با راهبردی شرکت توسعه ایرانیان در منطقه 16 در حال اجراست و در زمان اجرای این طرح ساکنین بافت های فرسوده در زمان نوسازی در خانه های پشتیبان در همان محل ساکن شده و فرآیند نوسازی با بکارگیری مصالح با کیفیت و استاندارد مطابق با تکنولوژی های روز دنیا بر مبنای الگوی معماری اسلامی با پشتیبانی و مشارکت اهالی اجرا خواهد شد.
بیادی خاطر نشان کرد: عملکرد مدیریت جدید سازمان نوسازی شهر تهران در مقایسه با دوره های گذشته به دلیل تغییر رویکرد و تبدیل سازمان نوسازی به یک سازمان هدایت کننده حمایت کننده و نظارت کننده بر جریان نوسازی مردمی با اجرای مستقیم و دخالت هزینه بر تقدیر و تشکر کرد./ف
برچسب ها: مسکن ، بافت ، فرسوده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار