نمايش هاي "نويسنده مرده است" به كارگرداني آرش عباسي و "درخشش در ساعت مقرر" به كارگرداني حميدرضا نعيمي به عنوان آثار جديد از اين هفته ميهمان تالار سايه و قشقايي مي شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران؛ تئاتر پس از برخورد با تعطيلي هاي مختلف در آذرماه تاكنون، از اين پس سيري مستمر را در اجراها خواهد داشت.
بنابراين گزارش؛ مجموعه تئاتر شهر اين هفته و پس از تعطيلي هاي مربوط به آلودگي هواي تهران و پس از آن تعطيلي روز يكشنبه 19آذر با نمايشهاي جديدي كار خود را از سر مي گيرد.
نمايش " عطسه 21 دسامبر" به كارگرداني محمد مهدي خاتمي كه ميهمان تالار سايه اين مجموعه بود، جمعه به كار خود در اين مكان پايان داد.
با پايان يافتن اين اثر نمايشي، نمايش "نويسنده مرده است" به نويسندگي وكارگرداني آرش عباسي ميهمان اين تالار مي شود.
نمايش "هفت شب با ميهمان ناخوانده در نيويورك" عنوان اثري بود كه به كارگرداني فرهاد آئيش اجراهاي موفق خود را در تالار چهارسو و سپس تالار اصلي پشت سر گذاشت و جمعه 17 آذر به كار خود پايان داد.
قرار است نمايش "ترن" به كارگرداني نيمادهقان جايگزين اين اثر نمايشي شود اما متأسفانه هنوز نتوانسته مجوز اجراي خود را كسب كند.
نمايش "طوفان" به كارگرداني آرش دادگر نيز كه در تالار قشقايي اجرا مي شد، جاي خود را به اثر نمايشي "درخشش در ساعت مقرر" به كارگرداني حميد رضا نعيمي داد.
همچنين؛ اين اثر از 20 آذر اجراي خود را در اين تالار آغاز كرد. كارگاه نمايش نيز همچنان ميزبان اثر نمايشي "تا يك بشمار" به كارگرداني زهرا صبري است.
گفتني است؛ تالار چهارسوي تئاتر شهر نيز از نمايش "جاده طولاني مارپيچ" به كارگرداني رضا گوران ميزباني مي كند كه تا هفته آينده به روي صحنه خواهد بود./ص
برچسب ها: تئاتر ، نمایش ، بازیگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار