برنامه "خانه ما" شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 10 و 30 دقیقه پیرامون موضوعات جامعه و خانواده از شبکه رادیویی تهران موج اف.ام ردیف 94 روی آنتن می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي راديو تهران؛ حماد خزایی تهیه کننده برنامه خاطر نشان کرد: این برنامه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 10 و 30 دقیقه در قالب نمایش، مشاوره و بحث های کارشناسی و ارائه مطالب به روز از شبکه رادیویی تهران پخش می شود.
وی با بیان جزئیات بیشتر افزود: با مشارکت شنوندگان در این برنامه ارتباط دوسویه و تعامل مناسبی بین ما و علاقه مندان ایجاد شده که بیشتر موضوعات به پیشنهاد و نظرات شنوندگان انتخاب و با حضور فعال خود آنها دنبال می شود.
تهیه کننده برنامه با اعلام موضوعات خانه ما گفت: شنبه 25 آذرماه، به مناسبت روز پژوهش این برنامه به موضوع چگونگی تربیت فرزندان پژوهشگر به نویسندگی ایمان احمد زاده می پردازد و یکشنبه 26 آذرماه، با دعوت از خانواده های رانندگان تاکسی به بررسی مشکلات آنها و خانواده شان خواهد پرداخت. دوشنبه نگار نیکنامی موضوع ازدواج در سن کودکی را به رشته تحریر درآورده و سه شنبه 28 آذرماه، برنامه خانه ما با مضمون تداخل محیط کار و خانه به نویسندگی فاطمه خسروپور روی آنتن خواهد رفت.
گفتني است؛ فاطمه سرلک، آسیه گرجی و سعید بارانی از بازیگرانی هستند که در هفته آینده به ایفای نقش می پردازند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار