مسئول بسيج دانشگاه تربيت مدرس گفت: آقاي خاتمي قبل از تعيين پيش شرط بهتر است بداند که اگر قرار بود نظام براي اينها فرش قرمزي پهن کند در سال 88 مقابل اينها نمي‌ايستاد و اين پيام‌ها که از سوي ايشان صادر مي‌شود مردم را بيشتر با تئوري فکري او آشنا مي‌کند.

مجتبي ثابتي مسئول بسيج دانشگاه تربيت مدرس در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، درباره جلسه روز گذشته انجمن اسلامي دانشگاه تهران که به بهانه روز دانشجو برگزار شد،‌ گفت: در تقبيح اين‌گونه جلسات همين بس که عده‌اي در روز شهادت امام سجاد(ع) جلسه‌اي برگزار مي‌‌کنند و در آن سوت و کف مي‌زنند و ذره‌اي به ارزش‌هاي اسلامي اعتنا نمي‌کنند.

وي با بيان اينکه برگزار کنندگان اين جلسات در مناظرات خود را مدعي اسلام ناب مي‌دانند، اظهارداشت: برنامه ديروز انجمن اسلامي دانشگاه تهران ادامه همان سناريويي بود که در فتنه 88 و در روز عاشورا اجرا شد و موجبات به آتش کشيده شدن بيرق اباعبدالله‌الحسين را فراهم کرد.

ثابتي با تاکيد برنامه‌ ديروز بار ديگر عمق تئوري‌ فکري اين گروه را آشکار کرد، تصريح کرد: با اين اتفاقات چگونه مي‌توان توجيه سياسي براي عملکرد آينده آقاي خاتمي پيدا کرد؟

مسئول بسيج دانشگاه تربيت مدرس با تاکيد بر اينکه چنين مجموعه‌هايي بيش از اينکه حرف خاصي داشته باشند، دچار يک خلاء‌ ايدئولوژيک شده‌اند، بيان داشت: اينها از يک طرف فرياد مي‌زنند که ما انجمن اسلامي هستيم و بر اسلامي بودن خود تاکيد دارند و از طرفي به بهانه روز دانشجو ارزش‌هاي اسلامي را به سخره مي‌گيرند.

وي به نخ‌نما شدن سناريوهاي اين‌چنيني اشاره کرد و گفت: سران اصلاحات براي انتخابات مجلس هم پيش شرط تعيين کردند، اما علي‌رغم عدم حضورشان 64 درصد مردم پاي صندوق آمدند و نشان دادند که زير بار کساني که براي نظام پيش شرط تعيين مي‌کنند نمي‌روند.

ثابتي با اشاره به اينکه نظام براي انتخابات رياست جمهوري يازدهم هم به کسي باج نمي‌دهد، خاطرنشان کرد: اينها اگر کمي بينديشند متوجه خواهند شد که نظام جمهوري اسلامي اگر مي‌خواست به کسي باج بدهد به ابرقدرت‌هاي مدعي باج مي‌داد نه به اين سياسيون ضعيفي که منتصب به ابرقدرت‌ها هستند.

مسئول بسيج دانشگاه تربيت مدرس تاکيد کرد: آقاي خاتمي قبل از تعيين پيش شرط بهتر است بداند که اگر قرار بود نظام براي اينها فرش قرمز بيندازد در سال 88 مقابل اينها نمي‌ايستاد و اين پيام‌ها که از سوي ايشان صادر مي‌شود مردم را بيشتر با ماهيت اين افراد آشنا مي‌کند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار