حق‌شناس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تاکيدخاتمي بر وجود سلايق مختلف در انتخابات در ديدار با اصلاح‌طلبان/ ديدار با سيدحسن خميني و ناطق نوري بعد از عاشورا

عضوحزب اعتماد ملي گفت: جبهه اصلاح‌طلبان درصدد است پس از ايام عزاداري ماه محرم با سيدحسن خميني و ناطق نوري ديدار داشته باشد.

محمدجواد حق‌شناس عضو حزب اعتماد ملي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره ديدار امروز جبهه اصلاح‌طلبان با خاتمي گفت: اين جبهه درصدد است تا در راستاي ورود به انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي شهر سلسله ديدارهايي را با چهره‌هاي تاثير‌گذار نظام برگزار کند که اين روند با ديدار امروز محمد خاتمي آغاز شد.

وي افزود: در اين ديدار که در فضايي صميمي و دوستانه برگزار شد اکثر چهره‌هاي اصلا‌ح‌طلب به بيان مواضع و ديدگاه‌هاي خود درباره حضور اصلاح طلبان در انتخابات آينده اشاره کردند.
 
حق‌شناس تصريح کرد: اصلاح‌طلبان در اين ديدارخواهان ايجاد اتحاد، وحدت و اتخاذ يک برنامه منسجم براي اين طيف در راستاي ورود به انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي شهر شدند.

عضو حزب اعتماد ملي با اشاره به صحبت‌هاي خاتمي مبني بر وجود يک فضاي جديد در کشورخاطر نشان کرد: در اين ديدار خاتمي با ارائه تحليلي عميق از فضاي جديد کشور تاکيد کرد که سلايق و ديدگاههاي مختلف بايد در راستاي ورود به انتخابات وارد عمل شوند و درمورد مسائل مختلف کشور تصميم‌گيري کند.

حق شناس در پايان اظهار داشت: جبهه اصلاح‌طلبان درصدد است پس از ايام عزاداري ماه محرم با سيدحسن خميني و ناطق نوري ديدار داشته باشد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار