دبيرکل جمعيت زنان مسلمان نوانديش گفت: تمامي افرادي که طرح‌هاي مختلفي را در راستاي اجماع اصلاح‌طلبان مطرح مي‌کنند بايد اين موضوع را مدنظر قرار دهند که خود با اجماع نظر طرح را تعيين کنند و تک‌روي در روش‌هاي آنها وجود نداشته باشد.

فاطمه راکعي دبيرکل جمعيت زنان مسلمان نوانديش در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره مطرح شدن طرح مناسک از سوي برخي از چهره‌هاي اصلاح‌طلب گفت: هرگونه کارگروهي و تشکيلاتي که حاصل اجماع‌نظر و خردجمعي باشد براي مجموعه اصلاح‌طلبان در راستاي ورود به انتخابات سال آينده مناسب است.

وي افزود: تمامي افرادي که طرح‌هاي مختلفي را در راستاي اجماع اصلاح‌طلبان مطرح مي‌کنند بايد اين موضوع را مدنظر قرار دهند که خود با اجماع نظر طرح را تعيين کنند و تک‌روي در روش‌هاي آنها وجود نداشته باشد.

دبير کل جمعيت زنان مسلمان نوانديش درباره عدم حضور خاتمي در انتخابات رياست جمهوري سال آينده اظهار داشت: به طور حتم اگر زمينه براي حضور وي آماده نشود و يا خاتمي خود قصد حضور در انتخابات را نداشته باشد قطعا از مجموعه اصلاح‌طلبان کسي بايد به عنوان نامزد معرفي شود که از سوي خاتمي تاييد شود زيرا شانس پيروزي وي را افزايش خواهد داد.

راکعي اظهار داشت: احترام به قانون، جذب مشارکت حداکثري و داشتن خط‌ومشي اصلاح‌طلبي مهم‌ترين معيارهايي است که گزينه مورد نظر اين جريان بايد براي ورود به انتخابات دارا باشد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: انتخابات ، احزاب ، خاتمی ، نامزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار