عضو جبهه پايداري گفت: مردم اجازه نخواهند داد کسانی که به آنها خیانت کردند آزادانه در عرصه سیاسی کشور فعالیت کنند لذا اگر اصلاح‌طلبان خواهان ورود به انتخابات هستند بايد مواضع روشني داشته باشند و سران آنها بايد از مردم عذرخواهی کنند در اين صورت مردم باسعه صدری که دارندبه طور قطع پذیرای آنها خواهند بود.

فاطمه آلیا عضو جبهه پایداری در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره ورود محمد خاتمی به عرصه سیاسی کشور گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر مردم‌سالاری دینی است از این رو ظرفیت‌ها برای مشارکت عمومی مردم در این نظام اهمیت ویژه‌ای دارد ولي به طور حتم افراد و گروه‌هايي که بر خلاف آرمان‌ها و ارزش‌هاي کشور حرکت کرده‌اند به راحتي نمي‌توانند در اين عرصه حضور داشته باشند.

وی با اشاره به اينکه نظام جمهوری اسلامی ایران دارای سعه صدر بالايي است افزود: کسانی که در فتنه 88 دست داشته و از سوی مردم بعنوان فتنه‌گران شناخته شده‌اند در صورتی که مواضع خود را به صورت صریح و شفاف بیان نکنند حق ورود به عرصه سیاسی کشور را ندارند.

عضو جبهه پایداری با اشاره به اینکه در فتنه  88 حق بین‌المللی و اجتماعی ملت ایران لطمه خورده و به مقدسات آنها توهین شده است اظهار داشت: مردم اجازه نخواهند داد کسانی که به آنها خیانت کردند آزادانه در عرصه سیاسی کشور فعالیت کنند لذا اگر اصلاح‌طلبان خواهان ورود به انتخابات هستند بايد مواضع روشني داشته باشند و سران آنها بايد از مردم عذرخواهی کنند در اين صورت مردم با سعه صدری که دارند به طور قطع پذیرای آنها خواهند بود.

آلیا در پایان خاطر نشان کرد: اصلاح‌طلبانی که طبق قانون اساسی در دایره نظام فعالیت می‌کنند و مجرم محسوب نمي‌شوند می‌توانند با عذرخواهی و توبه در عرصه سیاسی کشور فعالیت کنند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: آلیا ، جبهه ، پایداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار