عضو حزب اعتماد ملي گفت: قهر با انتخابات و پشت کردن به آن کار عاقلانه‌اي نيست و بايد اصلاح‌طلبان با برنامه و به صورت جدي به انتخابات آتي ورود پيدا کنند.

محمد حائري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در واکنش به اظهارات اخير موسوي‌خوئيني‌ها مبني بر اينکه اصلاح‌طلبان در انتخابات آتي حضور پيدا نمي‌کنند، اظهار داشت: مشارکت و حضور در انتخابات حق همه مردم ايران از جمه اصلاح‌طلبان است.
 
عضو حزب اعتماد ملي ادامه داد: قهر با انتخابات و پشت کردن به آن کار عاقلانه‌اي نيست و بايد اصلاح‌طلبان با برنامه و به صورت جدي به  انتخابات آتي ورود پيدا کنند.
 
وي با بيان اينکه هر فردي آزاد است در فضاي آزاد کشور نظرات خود را بيان کنند، تصريح کرد: اين اظهارنظر، حرف  تمامي اصلاح‌طلبان نيست و در مجموعه اصلاحات نيز کسي به عنوان سخنگو تعيين نشده است.
 
لازم به ذکر است که چندي پيش موسوي‌خوئيني‌ها در جمع تعدادي از دانشجويان گفته بود که اصلاح‌طلبان در انتخابات آتي حضور پيدا نمي‌کنند که اين مسئله با واکنش‌هايي در ميان اصلاح‌طلبان روبه‌رو شد و حجت‌الاسلام ذاکري عضو حزب اعتماد ملي نيز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ضمن واکنش به اين موضع‌گيري موسوي‌خوئيني‌ها مي‌گويد: موسوي‌خوئيني‌ها در جريان اصلاحات سمتي ندارد و اصلاح‌طلبان نيز وي را به عنوان سخنگو و يا مسئول خود انتخاب نكرده‌اند.
 
انتهاي پيام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار