حائري خطاب به وزیر کشور دولت اصلاحات:

آيا انتخابات در دوران اصلاحات آزاد برگزار نشد؟

عضو شوراي مرکزي حزب اعتماد ملي گفت: اشخاصي که امروز بحث از انتخابات آزاد به ميان مي آورند ، 8 سال حکومت را در دست دشته اند و بايد از موسوي لاري که خود متصدي برگزاري انتخابات بوده پرسيده شود که آيا در دوران اصلاحات انتخابات آزاد برگزار نشده است؟

محمد حائري عضو حزب اعتماد ملي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ارائه پيش شرط هاي مطرح شده از سوي خاتمي براي ورود به انتخابات آتي رياست جمهوري گفت: شرکت در انتخابات به عنوان يک وظيفه شرعي و ملي از سوي تمامي اقشار جامعه است لذا شرط گذاري براي ورود به انتخابات امري غير عقلاني است.

وي تصريح کرد: پيش شرط‌هايي همچون آزادي اشخاص از حصر خانگي در آستانه انتخابات رياست جمهوري مي‌تواند در اجماع اصلاح‌طلبان نيز خلل و ضربه وارد کند.

حائري با اشاره به برگزاري انتخابات آزاد در زمان رياست جمهوري خاتمي، افزود: اشخاصي که امروز بحث از انتخابات آزاد به ميان مي آورند خود 8 سال حکومت را در دست دشته اند و بايد از موسوي لاري که خود متصدي برگزاري انتخابات بوده پرسيده شود که آيا در دوران اصلاحات انتخابات آزاد برگزار نشده است.

وي يادآور شد: تاکنون تمامي انتخابات برگزار شده به صورت آزاد بوده و وظيفه دستگاه هاي حکومتي نيز از اين پس فراهم کردن سازوکارهاي مناسب براي برگزاري اين انتخابات آزاد است.

حائري با اشاره به تشکيل اتاق فکر از سوي جريان اصلاح طلبان با ديدگاه موسوي و کروبي خاطر نشان کرد: اصلاح طلبان طيف وسيعي در کشور هستند با علايق و سلايق متفاوت که تصميم گيري دو شخص براي اين جريان مورد اقبال و اجماع آنها نخواهد بود.

عضو حزب اعتماد ملي در پايان با اشاره به مواضع دو پهلوي خاتمي در برنامه هاي سياسي خود خاطر نشان کرد: اگر چه يک سياستمدار بايد در راستاي منافع ملي کشور متبوع خود حرکت کند اما خاتمي در برخي مواقع مواضع چند پهلو به خود گرفته است.

انتهاي پيام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار