عضو شوراي مركزي حزب مردم‌سالاري با اشاره به حضور اصلاح طلبان در انتخابات رياست جمهوري آتي گفت: در انتخابات شركت مي‌كنيم حتي اگر راي نياوريم.

ميرزا بابا مطهري نژاد عضو شوراي مركزي حزب مردم‌سالاري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات رياست جمهوري آتي گفت: هدف اصلاح‌طلبان شركت در انتخابات رياست جمهوري آتي است و آنها معتقدند نبايد دراين مرحله همچون گذشته سكوت كرد.

وي افزود: حزب مردم‌سالاي در تلاش است تا كانديداهاي مورد نظر خود را براساس شاخص‌ها و معيارها براي ورود به انتخابات آتي تقويت كند.

عضو شوراي مركزي حزب مردم سالاي در ادامه با بيان اينكه اصلاح‌طلبان در انتخابات شركت خواهند كرد حتي اگر راي نياورند، اظهار داشت: اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس نهم هم ثابت كردند كه سرنوشت مردم و نظام براي آنها از اهميت ويژه‌اي برخوردار است و اين بار هم تلاش خود را براي ورود به انتخابات رياست جمهوري مي‌كنند، حتي اگر راي آنها به شكست منجر شود.

*اجماع اصلاح‌طلبان با اصولگرايان مصلحت نيست

مطهري نژاد با اشاره به اينكه اجماع اصلاح‌طلبان با اصولگرايان براي انتخابات آتي صلاح نيست، اذعان داشت: اصلاح‌طلبان و اصولگرايان دوقطب سياسي كشور و رقيب هم هستند، تفكرات و معيارها و شاخص‌هاي آنها با هم هماهنگ نيست بنابراين دو قطب منفي هرگز نمي‌توانند با يكديگر به وحدت و اجماع برسند، مگر اينكه در اظهار نظرها و ايده‌هاي خود تجديد نظر كنند و هر دو جناح بنا به مصلحت نظام زير چتر ولايت فقيه با هم به وحدت برسند.

*خاتمي كانديداي اصلح مردم سالاري

 عضو شوراي مركزي حزب مردم‌سالاري گفت: يكي از رايزني‌هاي حزب مردم‌سالاري اجماع بر روي كانديداي اصلح است، چنانچه برروي فردي به اجماع برسند اين شخص كانديداي احتمالي اصلاح‌طلبان خواهد بود و من فكر مي‌كنم خاتمي بهترين گزينه اصلاح‌طلبان است.

*مجمع نخبگان اصلاح‌طلب مستقيم وارد عمل مي‌شود

 عضو شوراي مركزي حزب مردم‌سالاري با اشاره به اجراي نهايي طرح مناسك براي اجماع اصلاح‌طلبان خاطر نشان كرد: يكي از راهكارهاي مهم طرح مناسك براي وحدت و اجماع اصلاح‌طلبان براي ورود به انتخابات رياست جمهوري آتي است چنانچه آنها نتوانستند بر روي كانديداي اصلحي به اجماع برسند مجمع نخبگان اصلاح‌طلبان سراسر كشور مستقيم وارد عمل شده و فرد مورد نظر اصلاح‌طلبان براي كانديداتوري انتخابات آتي را انتخاب خواهند كرد.

انتهاي پيام/س3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار