دبيركل جبهه مردمي اصلاحات گفت: موسوي‌خوئيني‌ها در جريان اصلاحات جايگاهي ندارد و بهتر است خود را بازنشسته كند.

محمدزارع فومني در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران  با اشاره به تصميم اعضاي شواي مركزي جبهه مردمي اصلاحات براي ورود مستقل به انتخابات آتي، اظهار داشت: جبهه مردمي اصلاحات با هيچ گروهي در انتخابات آتي ائتلاف نمي‌كند و به صورت مستقل به انتخابات ورود پيدا مي‌كند.

دبيركل جبهه مردمي اصلاحات ادامه داد: فراخواني را براي كانديداهاي احتمالي انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا ارسال كرده‌ايم تا در صورت كانديداتوري در اين انتخابات برنامه‌هاي خود را به شوراي مركزي جبهه مردمي اصلاحات ارسال كنند.


*اختلاف شديد در ميان گروه‌هاي اصلاح‌طلب


وي در ادامه به اختلافات ميان اصلاح‌طلبان اشاره كرد و افزود: نيروهاي اصلاح‌طلب به 4 گروه تقسيم شده‌اند و احتمال اتحاد آنان نيز غير ممكن است.

فومني تصريح كرد: هر كدام از گروه هاي اصلاح‌طلب بر طبل خود براي ورود به انتخابات مي كوبند و امكان سازمان‌دهي آنان وجود ندارد.

دبيركل جبهه مردمي اصلاحات در واكنش به اظهارات اخير موسوي‌خوئيني‌ها مبني بر اينكه اصلاح‌طلبان در انتخابات حضور پيدا نمي‌كنند، با بيان اينكه موسوي‌خوئيني‌ها حق تصميم‌گيري براي اصلاح‌طلبان را ندارد، اظهار داشت: موسوي‌خوئيني‌ها در جريان اصلاحات جايگاهي ندارد و بهتر است خود را بازنشسته شود.

وي ضمن انتقاد از تندرويي برخي اصلاح طلبان، تاكيد كرد: برخي اصلاح‌طلبان با اتخاذ مواضع تند تصميم دارند فتنه 88 را تكرار كنند و به اصلاحات ضربه بزنند و اخيرا نيز آنان با مطرح كردن نام امام خميني(ره) قصد بهره‌برداري از نام ايشان را دارند اما هيچ گروهي حق سوءاستفاده از نام امام خميني(ره) و خانواده امام را ندارد.

فومني در ادامه از ديدار با مراجع قم در آينده خبر داد و خاطر نشان  كرد: چندي پيش ديدارهايي را شخصا با برخي مراجع داشتم و در آينده نزديك نيز اعضاي جبهه مردمي اصلاحات به ديدار مراجع مي‌روند.

انتهاي پيام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار