دبيركل جبهه مردمي اصلاحات گفت: شوراي هماهنگي اصلاحات كارايي و مرجعيت لازم را نداشته و گروه‌هاي عضو آن وجه لازم براي تصميم‌گيري راجع به ديگران را ندارند.

محمد زارع فومني در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه برخي اصلاح‌طلبان تندرو به دنبال تكرار فتنه 88 هستند، اظهار داشت: اختلاف انگيزي به نفع جريان اصلاحات نيست اما متاسفانه برخي اصلاح‌طلبان تندرو با آلوده كردن فضا قصد تكرار فتنه 88 را دارند.

دبيركل جبهه مردمي اصلاحات ادامه داد: سازمان‌دهي نيروهاي معتدل در جريان اصلاحات به خوبي پيش مي‌رود و اصلاح‌طلبان ميانه‌رو و معتدل، اجازه افراطي‌گري را به تندروها نخواهند داد.

وي در ادامه ضمن انتقاد از شوراي هماهنگي اصلاحات‌ تاكيد كرد: شوراي هماهنگي اصلاحات كارايي و مرجعيت لازم را ندارد و گروه‌هاي عضو آن فاقد وجه جامعيت هستند و نمي‌توانند براي ديگران تصميم بگيرند.

فومني درباره مجمع بزرگ اصلاح‌طلبان كه در دي‌ ماه سال جاري توسط شواي هماهنگي اصلاحات برگزار مي‌شود، تصريح كرد: بعيد مي‌دانم كه برگزاري چنين گردهمايي از سوي شوراي هماهنگي اصلاحات با موفقيت روبه‌رو شود و مطرح كردن چنين مسائلي بازي با الفاظ است.

وي در ادامه با بيان اينکه اصلاحات شخص محور نيست، اظهار داشت: اصلاحات را از حضرت امام حسين(ع) آموخته‌ايم و تنها راه نجات انسان‌ها در اصلاحاتي است که اهل بيت(ع) سردمدار آن هستند.

فومني تاکيد کرد: درخواست برخي گروه‌ها از هاشمي و خاتمي براي کانديداتوري در انتخابات آتي اشتباه است و اين بزرگان بايد اتاق فکر اصلاحات را تشکيل دهند؛ در صورتي که اصلاحات به اشخاص تکيه داشته باشند، شکست مي‌خورد.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار