مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت:بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان نیاز به 160 میلیارد تومان اعتبار دارد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، بدیعی مقدم ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت:این بزرگراه به طول 140 کیلومتر می باشد که قطعه اول به طول 34 کیلومتر و 36 درصد پیشرفت فیزیکی ،قطعه دوم به طول 42 کیلومتر و 12 درصد پیشرفت فیزیکی ،قطعه سوم به طول 24 کیلومتر که 13 درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

وی افزود : 2 قطعه دیگر نیز به طولهای 15 کیلومتر و 24 کیلومتر در مرحله مناقصه می باشد که پیمانکاران این قطعات دی ماه مشخص و کار خود را آغاز خواهند کرد .

بدیعی مقدم خاطر نشان کرد:کل نقاط حادثه خیز در این محور 40 نقطه بوده که از این 40 نقطه 23 نقطه آن قبلا رفع شده و 10 نقطه دیگر آن از طریق منابع سازمان حمل و نقل و راهداری جاده ای تامین اعتبار شد که این راه ها با انجام عملیات راست گرد و چپ گرد برطرف شدند و همچنین حدوداً چند نقطه دیگر باقی مانده که با احداث باند دوم این بزرگراه این نقاط هم رفع خواهند شد.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی به مشکلات این پروژه اشاره کرد و گفت:پروژه در یک منطقه کوهستانی واقع شده و به لحاظ توپوگرافی منطقه حجم عملیات بیشتری را می طلبد ضمن اینکه این پروژه در مسیر منطقه کشاورزی و باغداری واقع شده که تملک اراضی آن با مشکلات عدیده ای مواجه است که به لطف خداوند در این عملیات هم تسریع خواهد شد که انشاءالله اگر شرایط و مشکلات مالی اجازه بدهد شاهد افتتاح این پروژه عظیم در سال 1394 خواهیم بود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.