مدیر کمیته علمی دومین همایش بین المللی سید الساجدین گفت: صاحبان مقالات برتر دومین همایش بین المللی سید الساجدین، امام زین العابدین علی بن الحسین(ع) معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس حجت الاسلام محمد علی لبخندان گفت: قریب 100 مقاله به دبیرخانه همایش رسیده که در نهایت 12 مقاله پذیرفته شد.

وی افزود: محمد حنیف طاهری از کشور افغانستان، عباس یوسفی تازه کندی از آذربایجان شرقی، شهرزاد و دکتر مریم کتابی از کرمانشاه و دکتر محمود الموسوی از کشورا عراق به عنوان صاحبان مقالات برتر انتخاب شدند.

لبخندان افزود: عباس علی اخوان از کاشان، امان اله شفایی از قم، محمد اسماعیل زاده از قم و محمد کمالی باغستانی نیز از هرمزگان نیز به عنوان پدیدآورندگان مقالات برگزیده معرفی شدند.

وی گفت: محمد ابراهیم نتاج از قم، علی بیرانوند از قم، فاطمه سلطان محمدی از قم و رقیه اعتمادی نیز از قم به عنوان صاحبان مقالات منتخب شناخته شدند.

لبخندان با اشاره به سطح علمی بسیار بالای مقالات و اصل شده در دبیرخانه دومین همایش، تصریح کرد: به دلیل نزدیکی امتیاز مقالات، کار داوری با دقت و ظرافت طی سه مرحله در بندرعباس، تهران و قم صورت گرفت.

وی گفت: فراخوان مقالات پنج ماه پیش با موضوعات چهارگانه توحید در صحیفه سجادیه، بیداری اسلامی از منظر صحیفه سجادیه، رضای الهی در صحیفه سجادیه و موضوع انتخابی شامل تمامی سرفصل های 54 گانه صحیفه سجادیه اعلام که تا پایان مهلت مقرر قریب به 100 مقاله به دبیرخانه ارسال شده بود.

دومین همایش بین المللی سید الساجدین، امام زین العابدین علی بن الحسین(ع) 20 آذرماه سال جاری هم زمان با سال روز شهادت چهارمین اختر تابناک امامت و ولایت با حضور اندیشمندان خارجی و داخلی به میزبانی استان هرمزگان در بندرعباس برگزار شد./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.