فولاد خوزستان امسال یکی از مدعیان و پدیده های موفق لیگ است تیمی که نسبت به شرایط فصل گذشته اش تغییر و تحول زیادی پیدا کرده است و حتی تا جایگاه سوم جدول نیز بالا آمده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم فولاد خوزستان در کنار چند تیم شهرستانی دیگر از پدیده های لیگ محسوب می شوند فولاد اگرچه لیگ دوازدهم را خیلی خوب شروع نکرد ولی در ادامه بهتر و بهتر شد تا اینکه به شرایطی رسید که 9 هفته متوالی هیچ شکستی نداشت فولاد در فصل گذشته با 40 امتیاز رتبه چهاردهم جدول را کسب کرد و مجید جلالی سرمربی این تیم زیر هجوم انتقادات زیادی قرار گرفت.

جلالی همواره علاقه زیادی به جوانگرایی داشت ولی این جوانگرایی اش در لیگ یازدهم چندان جواب نداد و شاگردان جلالی تنها 3 پله با انتهای جدول فاصله داشتند.

فولاد با شروع فصل دوازدهم لیگ برتر تصمیم به همکاری با سرمربی موفق تیم نفت تهران گرفت، نفت تهرانی که فرکی موفق شده بود در لیگ یازدهم آنها را پنجم جدول کند.

فولاد 4 شکست در ابتدای فصل داشت باخت مقابل تیم هایی مثل سپاهان، مس کرمان، راه آهن و ذوب آهن تنها بخشی از بد بیاری های سرمربی جدید بود تساوی مقابل داماش، آلومینیوم هرمزگان و پرسپولیس نیز نتایج چندان خوبی نبود.

تنها یک پیروزی در 8 مسابقه نتیجه ضعیفی بود تا اینکه فولادی ها روی ریل پیشرفت افتاد آنها موفق شدند ملوان، پیکان، صنعت نفت آبادان، فجر تراکتور استقلال و نفت تهران را شکست دهند البته دو تساوی نیز در این میان به دست آمد یکی تساوی با تیم گهر و دیگری تساوی با تیم صبا بود یعنی فولادی ها موفق شدند یکی از بهترین رکوردهای لیگ را بزنند 9 بازی بدون شکست یعنی بیش از 800 دقیقه نباختن و همین یک رزومه کاری خوب برای شاگردان فرکی است شاگردانی که نشان دادند فوتبال خوزستان پتانسیل بسیار بالایی دارد.

فولادی ها در کنار بردهای شیرین سه امتیازی خود یک فاکتور بسیار خوب هم داشتند آنها موفق شدند بسیاری از بردهای خود را با شعار گل بسیار بالا به دست بیاورند فولاد با 29 گل زده بهترین خط حمله لیگ را در پایان نیم فصل اول رقابت های لیگ به خود اختصاص داد.

فولاد در حالی این فصل بهترین خط حمله را دارد که در نیم فصل اول لیگ یازدهم خط حمله خوبی به ویژه در بازی های داخل خانه نداشت فولاد 29 امتیاز تنها 2 امتیاز از تیم صدرنشین کم دارد و تفاضل گلش نیز با سپاهان یکی است.

فولادی ها البته در نیم فصل دوم آرش افشین مهره توانمند خود را در اختیار ندارند و باید دید که سرمربی این تیم برای این مشکل نه چندان کوچک تیم خودش چه تمهیداتی به خرج می دهد./آق

برچسب ها: فولاد ، جلالی ، فرکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار