رئیس کل سازمان نظام پرستاری گفت: شکایت از بیمارستانهای خصوصی که قانون ارتقای بهره وری را اجرا نکرده اند از چند روز آینده آغاز می شود.

به گزارش گروه علمي، پزشكي باشگاه خبرنگاران؛‌ غضنفر میرزابیگی افزود: بعد از گذشت بیش از یکسال از ابلاغ اجرای قانون ارتقای بهره وری از سوی وزیر بهداشت دیگر بیش از این نمی توانیم بپذیریم که بیمارستانهای خصوصی برای اجرای این قانون بهانه بیاورند.

وی گفت: برخی بیمارستانهای خصوصی بهانه می آوردند که این قانون باید از طریق وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به آنها ابلاغ شود نه وزارت بهداشت که علاوه بر ابلاغ این قانون از سوی وزیر کار به بیمارستانهای خصوصی، وزیر کار در ابلاغیه خود اعلام کرد که در حوزه مسائل بهداشتی و درمانی ابلاغ وزیر بهداشت به معنای ابلاغ دولت به کل کشور اعم از بخش دولتی و خصوصی است.
 
رئیس کل سازمان نظام پرستاری ادامه داد: به این ترتیب مسئولیت بیمارستانهای خصوصی برای اجرای این قانون سنگین تر از گذشته است و دیگر بیش از این تأخیر و بی توجهی این مراکز به قانون مصوب مجلس و ابلاغ شده از سوی دولت را نمی توان قبول کرد در حالی که از اول مهر 1390 باید اجرا می شد.
 
میرزابیگی گفت: بنابراین از چند روز آینده به تدریج بیماستانهای خصوصی که قانون ارتقای بهره وری را اجرا نکرده اند به دادگاه معرفی می شوند و از آنها شکایت می کنیم./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.