مردم خونگرم و نیکوکار اردبیل تجهیزات و امکانات گرمایشی را برای زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی ارسال کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل دیروز در مراسم بدرقه این کمک‌های مردمی در اردبیل افزود: با شروع فصل سرما و نامساعد بودن شرایط جوی در مناطق زلزله‌زده اهالی نیکوکار استان اردبیل تجهیزات و امکانات گرمایشی خود را برای کمک به زلزله‌زدگان اهر، ورزقان و هریس ارسال کردند.

بهرام غیبی با بیان اینکه در کاروان کمک‌های مردمی اعزامی اغلب اجناس گرمایشی و در جهت به حداقل رساندن مشکلات سوز و سرما است، گفت: اهالی نیکوکار اردبیل 100 دستگاه بخاری نفتی و بیش از 25 دستگاه بخاری برقی را به زلزله‌زدگان ارسال کردند تا آنها بتوانند از این امکانات استفاده کنند.

وی افزود:‌ همچنین چهار تن رنگ برای جلوگیری از سایش و فرسودگی و زنگ‌زدگی درب و پنجره به همت اتحادیه ابزار فروشان و رنگ‌ فروشان استان به مناطق زلزله‌زده ارسال شد تا زلزله‌زدگان بتوانند از این امکان نیز استفاده کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل با بیان اینکه همچنان کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی با سرعت و قوت ادامه دارد، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم همین روند در روزهای آینده و برای یاری هموطنان زلزله‌زده به ویژه با ارسال کمک‌های مردمی با اجناس گرمایشی ادامه پیدا کند.

غیبی در ادامه افزود: اهالی خیر و نیک‌اندیش این استان در کنار کمک‌های جنسی، کمک‌های نقدی خود را نیز از طریق شماره حساب ارایه شده، پرداخت کردند و ما نیز به سرعت توانسته‌ایم این کمک‌ها را به دست هموطنانمان در آذربایجان شرقی برسانیم/ع.

برچسب ها: اردبیل ، کمکهای ، گرمایشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.